NIVEA PROFESYONEL YÜZ TEMİZLEME SETİ İNCELEME YAZISI | YÜZ TEMİZLEME CİHAZI, CANLANDIRICI TEMİZLEME JELİ VE ARINDIRICI PEELING💧

 


Bir dönemler Clarisonic diye bir markanın meşhur bir yüz temizleme fırçası vardı.O dönemlerde güzellik bloggerları tarafından çok övülmüş ve kullananlar da genellikle olumlu yorumlar paylaşıyordu.Daha sonra bu meşhur ürünün birçok muadili çıktı.Ben de açıkçası fiyatından dolayı Clarisonic'ten çok, muadillerinden bir tane denemek istiyordum.Sonradan Nivea'nın bir set çıkardığını ve bu setin içinde yüz yıkama fırçasının da olduğunu gördüm ve bunu denemek istedim.Setten çıkan bütün ürünleri denedim ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.



Set içerisinden 1 adet peeling, 1 adet temizleme jeli ve bir de yüz temizleme cihazı çıkıyor.Hatta yüz temizleme cihazının yedek fırçası ve çalıştırmak için iki adet pil de var içerisinde.Evde derinlemesine ve pratik yüz temizlemenin yeni yöntemi diye tanıtılmış ürün.Yüz temizleme fırçasını istediğinizde Nivea Arındırıcı Peeling ile kullanarak cildinizi ölü hücrelerden derinlemesine arındırıp pürüzsüzleştirebilir; istediğinizde Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli ile kullanarak cildinizi çok daha etkili bir şekilde günlük kirden arındırıp canlandırabilirsiniz.Nivea ürünleriyle cildim genellikle iyi olduğundan bu setten çıkacak jel ve peelingin de cildimde yan etkisi olmayacağını düşündüm.Öyle de oldu, jeli ve peelingi severek kullandım.Teker teker ürünleri inceleyelim;






Nivea Arındırıcı Peeling- Normal-Karma ciltler için.Mikro parçacıklı tanecikleri sayesinde cildi ölü hücrelerden tamamen arındırır, cilde nazikçe etki ederek cilt yüzeyini pürüzsüzleştirir.Taze bir cilt için cildi ölü hücrelerden arındırır ve cildin nem dengesini korur.E vitamini ve Hydro IQ içerir.Cilt yüzeyini pürüzsüzleştirir.Cilde nazikçe etki eder.Jel yapıda bir ürün ve içerisindeki tanecikleri orta büyüklükte.Bu tanecikler cildi çok yormuyor.Cilde çok güzel peeling yapıyor.Gözenekleri derinlemesine temizlemese de cilt yüzeyinde kalmış ölü deri, kir ve pütürleri güzelce temizleyip cildi pürüzsüzleştiriyor.Cildi güzel arındırıyor ve kurutmuyor.




Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli- Normal-Karma ciltler için.E vitamini ve Hydra IQ ile zenginleştirilmiş formülü ile; taze bir görünüm için cildi derinlemesine temizler ve cildi canlandırır.Cildin doğal nem dengesini korur ve cilde nazikçe etki eder.Cilt sağlıklı ve güzel bir görünüm kazanır.Sabun içermez.Hafif yapıda bir temizleme jeli.Cildi yormadan çok güzel temizliyor.Cilde daha canlı ve sağlıklı bir görüntü katıyor ve cildi kurutmuyor.Günlük temizleyici olarak beğendim.




Nivea Profesyonel Yüz Temizleme Fırçası- Döner başlığı sayesinde yüzünüzü pratik bir şekilde derinlemesine temizlemesine yardımcı olur.Islak yüzünüzü Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Jelini yada Arındırıcı Peelingi sürün.Temizleme fırçasını nazik dairesel hareketlerle yüz bölgesine uygulayın, durulayın.Normal ciltlerin kullanımı için uygundur.Alet pille çalışıyor, şarj edilme yada kabloyla çalışma durumu olmadığından bu konuda pratik.Piller de uzun süre dayanıyor.Fırçası çıkarılabiliyor ve ayrıca temizleyebiliyorsunuz.Yüz temizleme aletinin iki adet hız ayarı var.Düşük yada yüksekte istediğiniz şekilde çalıştırabilirsiniz.Ben cildimin yoğun temizlenmesi gereken zamanlarda hızlıyı tercih ediyorum.Diğer zamanlarda genellikle düşük hızlıyı tercih ediyorum.Yüksek hızda kullanım benim cildimi baya acıttı ve tahriş etti.Fırçasının kılları aslında ince ama yapısı bana sert geldi.Temizleme esnasında cildi acayip acıtıyor ve tahriş ediyor.Temizleme sonrasında da yanma, batma hissi kalıyor ve benim cildimde bir müddet kızarıklık oluyor.Hatta benim cildimde hassasiyet de oluşturdu.Yani ürün cildi bayağı yoruyor.Düşük ayarda bile cildi yoruyor.Temizleme konusunda ise başarılı, cilt yüzeyindeki kiri, siyah noktaları ve pürüzleri tamamen temizliyor ve cildi pürüzsüz hale getiriyor.Ama cildi yorduğu, tahriş ettiği ve hassasiyet oluşturduğu için fırçayı sevemedim.

Sette peeling ve temizleme jelinden memnun kaldım ama yüz yıkama fırçasından memnun kalmadım.

Nivea, hayvanlar üzerinde deney yapan markalardandır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Cildim hassas, ürünler iyi gelir mi bilemiyorum, çok güzel ayrıntılı yazmışsın, emeğine sağlık:)))
    Birkaç gündür Dalin Bebek Sabunu kullanıyorum avakodolu, benim cildime bayağı iyi geldi:)))
    Belki ilerleyen zamanlarda bu ürün için bir yazı yazarsın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz cildi yoruyor bu tarz ürünler, bu yüzden iyi gelmeyebilir.Bebek sabunu kullananı çok duydum ama henüz denemedim.Denersem mutlaka yorumlarımı paylaşırım😉

      Sil
  2. fırça dışında öneriyon yani, saol, nivea severim zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, cilt hassasiyeti yoksa kullanılabilir😉

      Sil