MAYBELLINE FIT ME KAPATICI İNCELEME YAZISI🖤

 


Kapatıcı alırken baktığım en önemli özellik tabii ki de kapatıcılığının yüksek olması oluyor.Bunun dışında ciltte kuruluğu belli etmemesi ve kalıcılığının iyi olması da önemli ama aradığım ilk özellik kapatıcılığı oluyor.Maybelline'in kapatıcıları da genellikle aradığım kapatıcılığa yakın olduklarından kapatıcılarını beğeniyorum.Hatta şu zamana kadar kullandığım bütün Maybelline kapatıcıları severek kullandım.Bu yazımda da Maybelline'in Fit Me Kapatıcısını anlatacağım sizlere.



Ürün bildiğimiz kapatıcı tasarımında.İnce bir tasarıma sahip olduğundan biraz daha şık duruyor.Aplikatörü de yine bildiğimiz sünger aplikatör şeklinde.Maybelline'in Fit Me serisi, ten makyajına özel çıkarılmış bir seri.Fondöten, kapatıcı, pudra, allık ve baz içeriyor.Benim seriden ilk (ve hayvan deneylerini bırakana kadar tek) kullandığım ürün kapatıcısı oldu.Maybelline'in kapatıcılarını genel olarak çok seviyorum.İlk kullandığım kapatıcı Affinitone'du ve çok memnun kalmıştım.Daha sonra Instant Anti-Age kapatıcıyı denedim ve onu da çok beğenmiştim.Fit Me'yi de denedim ve sevdim.Yapısı orta yoğunlukta bir ürün.Ne ince ne de kalın.Dağıtınca daha ince duruyor ve ciltte ağırlık yapmıyor.Elle, süngerle ve fırçayla da çok güzel dağıtılabiliyor.Her türlü eşit ve güzel dağılıyor.Ürün azalmıyor bu uygulama şekilleriyle ve parça parça durmuyor.Sadece elle daha fazla ürün kalıyor ciltte.Kapatıcılığı çok iyi.Bu özelliğinden dolayı çok beğendim ürünü.Göz altı koyuluklarını, kızarıklıkları ve sivilce izlerini çok güzel kapatıyor.Az bir miktar ürün bile kapatmaya yetiyor.Ürünün bitişi nemli ve bu yüzden kuruluğu belli etmiyor.Ayrıca göz altında çizgilere dolmuyor.Kalıcılığını da beğendim, gayet iyiydi.Kapatıcının bendeki rengi 05, pembe alt tonlu çok açık bir ten rengi.Ten ürünlerinde açık renkleri sevdiğimden bu rengi almıştım ama bana bile açık kaldı.Ürünü genel olarak beğendim.Maybelline kapatıcılarda yaşadığım tek problemi bunda da yaşadım.Çok az bir sivilcelenme oldu ama yoğun değildi.



Maybelline, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar