THE WITCHER DİZİSİ KONUSU VE OYUNCULARI | 1. VE 2. SEZONDAN REPLİKLER🧙‍♂️

 


Ülke: Amerika, Polonya

Tür: Fantastik, Macera

Sezon/ Bölüm Sayısı: 2 sezon ve her sezon 8 bölüm


Oyuncular:

Witcher- Henry Cavill

Prenses Ciri- Freya Allan

Yennefer- Anya Chalotra

Jascier- Joey Batey


Konusu;

Rivyalı Geralt (Witcher), bir canavar avcısıdır.Kendini sadece canavar avlayıp para kazanmaya adamıştır.Ama bu avlar sırasında, dahil olması gereken birçok olay çıkar karşısına.Bir barda, Ozan Jascier, Witcher'ı tanır ve onun maceralarını anlatmak için şarkıları yazmak ve ona yoldaş olmak için yanında dolaşmaya başlar.Jascier, Cintra Krallığı'nın bir eğlencesine gitmek ister ama çok fazla vukuatı olduğundan Witcher'ı da, onu koruması için yanında götürmek ister.İstemeyerek bu teklifi kabul eden Witcher bu eğlence sırasında prensesin, büyülü bir yaratığı sevdiğinin ortaya çıkmasına şahit olur.Witcher'ın işi canavar avlamak olduğundan kraliçe ondan bu yaratığı öldürmesini ister.Bu yaratığın büyüyle bu hale geldiğini ve onu öldürmeyeceğini söyleyen Witcher daha sonra bu yaratığı, onu öldürmek isteyenlerin elinden de kurtarır.Bu sırada doğa üstü güçlere sahip prenses, sevgilisine zarar vermek isteyenleri engellemek için farkında olmadan bir büyü yapar ve bununla yaratık eski haline, insana dönüşür.Prensesin sevgilisi, hayatını kurtardığı için Witcher'a borçlu olduğunu ve ondan ne istediğini söyler.Witcher ise Şaşırma Hakkı kullanarak, ondan sahip olduğu ve varlığından haberi olmadığı bir şeyi ister.Bu sırada prensesin hamile olduğu öğrenilir ve Witcher'ın Şaşırma Hakkı burada kullanılmış olur.Artık yeni prensesin yani prenses Cirilla'nın korumasını üstlenir.Yıllar sonra Cintra Krallığı, Nilfgaard tarafından saldırıya uğrar ve kimsenin sağ çıkmadığı bu savaşta Prences Cirilla kurtarılır.Büyükannesi ölmeden önce, Prenses Cirilla'ya Rivyalı Geralt'ı bulmasını söyler.Prenses Cirilla bir yandan Nilfgaard zulmünden kaçarken bir yandan da Witcher'ı arar.Bu arada kendisinin de annesi gibi kontrol edilemez güçlere sahip olduğunu fark eder.Witcher da savaşı öğrendikten sonra Prenses Cirilla'yı bulmak için yola düşer.


Yorumlarım;

Yoğun Harry Potter maratonundan sonra acaba fantastik türde farklı yapımlar da izleyebilir miyim diye düşündüm.Araştırdığım birkaç dizi-film içinde Witcher ilgimi çekti.Bayağı da sevilen bir dizi bildiğim kadarıyla.Ben de izlemeye karar verdim.Bu türe ilgim olsa da dizi çok karmaşık geldi bana.Olayın ne olduğunu, ne için savaşıldığını, kimin ne yaptığını çözmem zaman aldı.Çok büyük beklentiyle başladım diziye ama ilk sezon benim için fiyaskoydu.Ben Witcher'ın görevlerine daha çok yer verilir, onun av sahneleri daha çok olur diye bekliyordum.Ama ona gelene kadar daha başka konular öne çıkarılmış.Bir de çok fazla argo vardı.Bu tarz şeyler dizinin kalitesini düşürüyor bence.Yani ben böyle şeyleri izlemeyi sevmiyorum.O yüzden birinci sezonu beğenmedim.Ama ikinci sezonu severek izledim.Yine argo vardı  ama ilk sezona göre yok gibi bir şeydi.Olaylar da bu sezonda daha çok oturdu ve Witcher'la Ciri buluştuktan sonra olayların daha hızlı ilerlemesi, daha çok savaş sahnesinin olması ve dizinin olay odaklı olması benim daha çok hoşuma gitti.Üçüncü sezon çıkacak mı bilmiyorum ama ikinci sezon gibi olursa izleyebilirim çünkü hikaye yeni başlıyor gibiydi ve Ciri'nin güçlerini nasıl kullanacağını merak ediyorum.

Dizinin 1. ve 2. Sezonundan Replikler;













Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Yabancı diziler konusunda hiç iyi değilim, Friends'i çok seviyorum, sanırım en iyi bildiğim o:)))

    YanıtlaSil
  2. ilk sezonu izledim bunu da izlicem, SEE adlı dizi de güzel
    bir de rain :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci sezon daha güzeldi👍 Ben de bu dizilere bir bakayım😊

      Sil