YVES ROCHER MICELLAR CLEANSING WATER İNCELEME YAZISI🍵

 


Makyaj temizliğinde genellikle çift aşamalı temizliği tercih ediyorum.İlk önce makyajı, bir makyaj temizleme suyu yada yağıyla temizliyorum ve kalıntılarını da temizleme jeliyle arındırıyorum.İlk aşamada genellikle tercihim makyaj temizleme suları oluyor.Cildim zaten karma-yağlı olduğundan tercihim bu yönde oluyor.Cildimin kuruduğu dönemlerde yağ kullanmayı tercih ediyorum.Makyaj temizleme suları içinde de elim genellikle misel su şeklinde olan ürünlere gidiyor.Bu tür ürünlerin makyajı daha iyi temizlediğini düşünüyorum ve benim cildime çoğunlukla olumsuz etkileri olmuyor.Bu yazımda sizlere Yves Rocher'in misel makyaj temizleme suyunu anlatacağım.



Yüz, göz ve dudak için makyaj temizleme suyu.3 farklı, cildi arındırmaya yarayan çay içeriğine sahip.Ürün tamamen su yapıda ve hafif yeşil renkli.Kokusu hafif pudralı gibi ama doğal bir koku da geliyor.Cildi temizlerken cildi yormuyor ve tahriş etmiyor.Makyajı çok güzel temizliyor.Hatta tek seferde neredeyse makyajın tamamını temizliyor diyebilirim.Hem ten makyajını hem de göz-dudak makyajını temizlemede çok başarılı bir ürün.Suya dayanıklı makyajı bile, bir misel suya göre çok iyi çıkarıyor.Bazen tek bir ürünle cildim makyajdan tamamen arınsın deriz, işte bence bu ürün tam o ürün.Makyajı o kadar güzel temizliyor ki neredeyse cildi ekstradan temizlemeye gerek kalmıyor.Ayrıca ciltte kalın yada yapış yapış bir his de bırakmıyor.Aksine temiz ve pürüzsüz bırakıyor cildi.Makyajınızı bu ürünle temizledikten sonra cildin tertemiz olduğunu fark ediyorsunuz.Neredeyse kalıntı bile kalmıyor.Ben çay içeriğini de sevdiğimden makyaj temizliği dışında cildi temizlemek ve cilde faydası dokunması açısından da kullanılabileceğini düşünüyorum.Bu zamana kadar kullandığım misel sular arasında en sevdiklerim arasına girdi.Çok severek kullandığım bir ürün.


Yves Rocher, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Çalıştığım dönemde bir ara ürünlerini kullandım, bitkisel olduğu için tercih etmiştim:))) Parfümleri çok hoşuma gidiyor bu markanın, kokuları çok güzel:))))

    YanıtlaSil
  2. oooo son yazıların iyi oldu, bu da peki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim😍Bu çok severek kullandığım ürünlerdendi tavsiye ederim😉

      Sil