THE BALM NUDE BEACH EYESHADOW PALETTE İNCELEME YAZISI | PALETTEKİ RENKLERİN DURUŞU🏖

 


The Balm, ürünlerini beğendiğim markalardan biri.Birçok çeşit ürününü deneyip memnun kaldım ama özellikle far paletlerini ayrı bir seviyorum.Konsepti inanılmaz güzel, ürünlerinin kalitesi de çok iyi.Bir de kolay ulaşılabilir ve fiyatı da ürün performansına göre uygun olduğundan çok iyi bir marka olduğunu düşünüyorum.Genellikle elimde far paletleri var ve elimin sıkça gittiği ürünlerden oluyor.Bu yazımda sizlere elimde bulunan The Balm far paletlerinden Nude Beach'i anlatacağım.



Nude Beach, The Balm'ın Nude palet serisindeki 3. palet.Paletler çıktıkları döneme göre moda olan renkleri içinde barındırıyor.Nude Beach çıktığı sırada da kızıl tonlar moda olduğu için paletteki renklerin ağırlığı kızıl tonlarda.İçerisinde 6 adet ışıltılı 6 adet de mat renk bulunuyor.Aynası ve çift taraflı da bir fırçası da var.Fırçasının bir tarafı açılı ve farları eyeliner olarak kullanmak için güzel ama diğer tarafındaki fırça düz ve bir daha eğimli, bu tarafı biraz kullanışsız olmuş.Bu tarafıyla far uygularken göz altına baya dökülme yapıyor.Diğer makyaj fırçalarıyla uygularken bu problemi yaşamadım.Fırçaların kıllarından ve şeklinden kaynaklı olabilir.Farların yapıları yumuşak ve ince.Alırken tozutsa da göz altına dökülme yapmıyor.Uygulaması ve dağıtması çok kolay.Pigmentasyonları çok yüksek.Fırçayla da elle de çok güzel renk veriyorlar.Hatta ışıltılı farların, fırçayla uygulamada bile ışıltıları belli oluyor.Parmakla uygulamak ve dağıtmak da kolay.Bu şekilde daha çok renk alınabiliyor tabi.Kalıcılığı ise iyi.Yapı, uygulama kolaylığı, renklerin duruşu açısından palete bayıldım.Bir de paletteki renklere bakalım;



Paletteki renklerin sırayla swatchları; Brilliant, Babe, Buff, Brigght, Brainiac, Brave, Built, Bold, Bodacious, Breathtaking, Bootylicious, Brazen.Dediğim gibi genellikle kızıl tonlardan oluşan bir palet.Tam yaz- güneş temalı renkler, hem kızıl tonlara sahip hem de turuncu tonlara.Renklerin hepsine bayıldım ve paleti de severek kullanıyorum.





Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

The Balm, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar