YVES ROCHER PURE CALMILLE CLEANSING GEL | PAPATYA ÖZLÜ TEMİZLEME JELİ İNCELEME YAZISI🌼

 


Cilt problemimin ne olduğunu öğrendikten sonra tavsiye edilen ürünlerle bakımıma devam ediyorum genellikle.Özellikle temizleme jelimi çok sık değiştirmiyorum.Bu süreçte kullandığım temizleme jeli cildime iyi geliyor.Onun dışında kullandıklarım arasında çok az ürün cildime iyi geldi.Bunlar arasında tekrar tekrar alacağım ürünler de oldu.Bu yazımda sizlere beğendiğim ürünlerden biri olan Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Gel'i anlatacağım.



La Gacilly'de organik olarak yetiştirilmiş papatyalardan yapılmış bir ürün.Organik papatya özsuyu içeriyor.Cildi derinlemesine temizler, makyaj izlerinden arındırır ve kurutmadan ferahlatır, yazıyor açıklamasında.Formülü %93'ten fazla doğal içeriğe sahip.Mineral yağ, renklendirici ve paraben içermiyor.Yves Rocher'in Pure Calmille serisi cildimle çok iyi anlaştı.Başka serilerini de denedim ama onları kullandıktan sonra cildimde yoğun sivilcelenme yaşadım.O zamandan sonra Yves Rocher cilt bakım ürünlerini kullanmaya biraz çekiniyordum ama Pure Calmille serisi de merak ettiklerim arasındaydı.Alıp bir müddet cildimde gözlemledim.Herhangi bir tahriş yada sivilcelenme olmayınca kullanmaya devam ettim.Bu serinin içeriği cildime iyi geldi diyebilirim.Üründen bahsedeyim; ürünün açıklamasında da bahsettiği gibi renklendirici içermiyor, şeffaf bir ürün.Yoğun bir jel kıvamda.Cildi temizlerken çok fazla köpürmüyor.Bu da cildi yormadığını gösterir.Çok hafif köpürüyor ve ince bir tabaka halini alıyor.Ürün gerçekten de cildi temizlerken asla cildi yormuyor ve kurutmuyor.Cildi çok güzel temizliyor.Günlük temizleyici olarak çok iyi.Papatyanın cildi yatıştırıcı etkisi de olduğundan günlük kullanım için ve makyajı temizledikten sonrası için oldukça iyi.Makyajı direkt bu jelle temizleyince tamamını çıkarmıyor.Öncesinde bir makyaj temizleyiciyle temizlendiğinde kalıntılarını başarılı şekilde çıkarıyor.Bir de ürün mis gibi papatya kokuyor.Çiçek kokularını sevdiğimden kokusunu da beğendim.Rutin olarak kullandığım yüz temizleme jelimin dışında en beğendiğim cilt temizleyicilerinden biri bu ürün.Bulabilirsem yada indirime denk gelirsem tekrar alacağım.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yves Rocher, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar