CLINIQUE HIGH IMPACT MASCARA İNCELEME YAZISI🕵️‍♀️

 


Clinique markasının hem cilt bakım ürünlerini hem de makyaj ürünlerini, markayı ilk keşfettiğimden itibaren merak ediyordum.Denediğim ürünlerinin yarısından memnun kalmazken yarısını da çok beğendim.Markanın makyaj ürünleri genellikle sade tasarıma sahip olsalar da vaatleri ve etkileri açısından kendine çeken ürünlere sahip.Benim de kozmetik ürünlerinden denediğim birkaç üründen biri olan High Impact rimeli bu yazımda sizlere anlatacağım.



Klasik ve sade rimel tasarımına sahip.Yüksek etki vaat eden bir rimel.Ürünün fırçası kıl, sık ve düz.Bendeki, bir ürün yanına verilen seyahat boyu rimel ama fırçası küçük değildi.Bu rimel aslında bir ara bayağı bir övülmüştü.Ben ürün çok fazla popüler olmadan denemiştim ama çok etkisini göremeyince kullanmayı bırakmıştım.Popüler olduktan sonra tekrar denedim ama yine aynı etkiyi aldım.Bu tarz kıl ve düz fırçalarla benim kirpiklerim pek anlaşamıyor.Çok etki göstermiyor kirpiklerimde.Bu üründe de aynı şekilde oldu.Kirpiklerimi güzel taradı ve hafif etki sağladı ama çok belirginleştirmedi.Ürünü üst üste uygulamayı da denedim ama bir hacim vermedi kirpiklerime.Rimel yoğun etki sağlamıyor daha çok doğal bir görünüm veriyor.Bu yüzden günlük kullanım için uygun ama daha yoğun kirpik görünümü sevenler için uygun değil.Daha doğrusu kirpikleriniz kısaysa uygun değil diyebilirim.Uzun kirpikleri belirginleştirmede daha başarılı olabilir.Ama sık da olsa kısa kirpikleriniz varsa etkisi oldukça az.Ürünün bendeki rengi 01 Black.Çok yoğun bir siyahlık katmıyor.



Clinique, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer almaktadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. hımmm iyimiş bu marka süper yaaa :) uzun kirpiklerini kesenler bile var :)

    YanıtlaSil