DAISO WISHLIST'İM❤

 



Japonya'nın meşhur 100 yen mağazası Daiso'yu çok seviyorum.Eskiden sık sık takip ederdim oradaki ürünleri ama artık almak pek mümkün olmadığından uzun süredir pek takip edemiyorum.Bu Daiso mağazaları 100 yen mağazası olarak geçiyor, yani bir milyoncu gibi düşünebiliriz.Fakat mağaza oldukça gelişmiş, çeşit çeşit ürüne sahip ve ürünlerin kalitesi de oldukça güzel.Mağazayı popüler yapan, ürünlerin fiyatlarının oldukça uygun olması.Ben bu markaya ait birkaç ürün deneyip beğendim.Ama almadıklarım arasında olanları da wishlistime ekledim.Eskiden sevdiğim markaların wishlistini  yapmayı çok severdim.Hepsini alamasam da beğendiğim ürünleri wishlist şeklinde paylaşmayı seviyordum.Hem alışveriş yaparken iyi oluyordu hem de ürünleri merak edenler için güzel oluyordu.Bu yazımda da Daiso Wishlist'imi paylaşacağım sizlerle.



Öncelikle eskilerden kalan ve benim o zamandan beri istek listemde olan ürünlerle başlayalım.Mağaza sadece kozmetik satmıyor.Aklınıza gelebilecek her kategoride ürün satılıyor.Bu yüzden listem de karışık olacak.

Makeup Brush Cleanser- Bu eskiden çok popüler bir üründü.Makyajı yeni yeni keşfettiğim zamanlarda sünger ve fırça temizlemek için ürün çıkaran tek tük marka vardı.Daiso'nun bu ürününü gördüğümde çok beğenmiştim ve o zamandan beri de wishlistimdedir.


Detergent or Woman- Bu ürün gerçekten bayağı orijinal.Hele ki ilk çıktığı döneme göre.Ben bundan önce bu tarz bir ürüne denk gelmemiştim.Ürün kadınlar için özel üretilmiş, regl döneminde yaşanabilecek kıyafete geçme durumlarına özel üretilmiş bir deterjan.Japonca bilmediğimden ürünü araştırdığımda bir yerde böyle anlatılıyordu.Lekeyi hızla çıkarıyormuş.Sadece bunun için değil farklı lekelerde de kullanılabilir tabii.Bu da denemek istediğim ürünlerden.Bu arada ürünün ambalajjı değişmiş.


Sleeping Pack Hyaluronic Acid / Collagen- Daiso'nun cilt bakım ürünleri de merak ettiklerim arasında.El kremlerini deneyip çok memnun kalmıştım.Eskilerden bu Sleeping Pack'ler de denemek istediğim ürünler arasında.


Şimdi yenilere bakalım.

Hello Kitty Blush Powder Love- Hello Kitty yani Sanrio ürünleri Daiso mağazalarında bol bol satışta.Her kategoride bu ürünleri bulmak mümkün.Benim de açıkçası sevdiğim bir seri.Her ürünü ilgimi çeker ama aralarında en merak ettiğim bu allık kiti oldu.Acayip şirin görünüyor😍


Cherry Blossom Masking Tape- Daiso'da kozmetikten sonra en çok ilgimi çeken ürünler kırtasiye ürünleri.İnanılmaz şirin ve çeşit çeşit ürün var.Ben özellikle desenli bantlarını çok beğeniyorum.Aralarında en beğendiğim ise Cherry Blossom temalı masking tapeleri oldu.

Daiso mağazaları birçok markayla işbirliği de yapıyor.Mesela yukarıda bahsettiğim gibi Sanrio ve Disney gibi popüler markalarla birlikte çok güzel ürünler çıkarıyor.Hepsi çok güzel ama benim aralarından en beğendiklerim bunlar oldu.

Yorum Gönder

2 Yorumlar