DERMINIX KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI👩‍🔬


Bugün sizlerle yeni bir marka inceleyelim mi?Bu ara cilt bakımında kimyasal içerikli çözümler oldukça popüler.Her cilt problemine özel tonik, serum formunda birçok ürün üretiliyor.Bahsettiğim bu içerikler genellikle AHA+BHA peeling, C vitamini, Niasinamid tarzı ürünler.Bu içerikli ürünler eskiden tek tük markalarda bulunurken artık birçok marka bu tarz ürünler üretiyor.Hatta sırf bu tarz cilt bakımı için çıkan yeni markalar var.Derminix de benim bildiğim kadarıyla yeni çıkan cilt bakım markalarından biri.Ve ürünlerini görünce de merak etmiştim.Watsons'ta indirimde maskelerini görünce markayı denemek istedim.



Derminix'in bu maskelerini görünce oldukça ilgimi çekti açıkçası.Bu tarz içeriklerin maske şeklinde hazırlanması ilgimi çeken en önemli şeylerden.Arada bir elimde bulunan AHA+BHA, Niasinamid içerikleriyle kendi kağıt maskemi yapıp çok memnun kaldığımdan bunun da başarılı olabileceğini düşündüm.Daha önce farklı markalarda bu tarz maskeleri gördüğümde merak ediyordum ama ilk Derminix'le denedim.Şimdilik bir çeşidini aldım.Bendeki AHA+BHA olanı.C Vitamini, Kolajen, Glikolik Asit ve Laktik Asit'li çeşitleri de vardı.Maske bildiğimiz kağıt maskeler gibi.Maskenin kumaşı bayağı kalın, %100 bambudan yapılmış ve büyük.Diğer maskelerden daha büyük.Bu şekilde olunca boyun kısmına kadar kullanılabiliyor.Çoğu kağıt maske gibi, temiz cilde uygulanıp cilde yerleştirilip 15 dakika bekletildikten sonra maske çıkarılıyor.Ve kalan ürün masaj yapılarak cilde güzelce yediriliyor.Durulamaya gerek kalmıyor.Marka hakkında da önemli ve güzel bir şey söyleyeyim; hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar ve paket üzerinde de deney yapmadıklarına dair amblem var.Şimdi maskenin, benim denediğim çeşidine bakalım;

AHA+BHA- Cildi arındırır ve canlandırır.Akne oluşumunun engellenmesine, leke görünümünün azalmasına yardımcı olur.Cildin temizlenmiş ve dengelenmiş görünmesine yardımcı olur.Yoğun nemlendirici özelliğe sahip bir cilt bakım ürünüdür.Günlük yaşamın cildinizde oluşturduğu kir ve yorgunluk belirtilerini ortadan kaldırmaya yardımcı olur.AHA+BHA, benim sevdiğim bir içerik olduğundan diğer çeşitlerinden ziyade bunu almak istedim.Siyah nokta problemim olduğundan ve cildim akneye meyilli olduğundan iyi gelebilecek çeşit buydu.Maskenin serumu ince ve şeffaf renkliydi.Maskeyi cildime uyguladıktan bir müddet sonra bayağı yanma ve batma hissi oldu.AHA+BHA kimyasal peelinglerde sık karşılaşılan bir durum bu ama bende biraz yoğun olunca tereddüt ettim tahriş mi oldu cildim diye.Yine de maskeyi 15 dakika beklettim ve çıkardıktan sonra kalan ürünü cildime yaydım.Sonrasında hafif bir kızarıklık oldu cildimde ama bir süre sonra geçti.Cildimi çok güzel nemlendirdi ve hafif de bir parlaklık kattı.Bir müddet etkilerini gözlemledim.Gözenek görünümünde azalma fark ettim.Fakat gözeneklerde gözle görülür bir temizlenme gözlemleyemedim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar