MAC UPWARD LASH MASCARA İNCELEME YAZISI ⏫

 


Rimel, benim makyaj rutinimde en sık kullandığım hatta ilk kullandığım makyaj ürünlerinden biri.Kirpiklerim eskiden zayıf olduğundan belirgin görünmüyordu.Bu yüzden eskiden sıkça rimel kullanırdım.Zamanla kirpiklerim güçlendi ve daha belirin hale geldi ama hala çeşit çeşit etkisi olan rimelleri kullanmayı severim.Bir MAC alışverişimden Upward Lash Mascara hediye olarak gelmişti.Daha önce duyduğum veya merak ettiğim bir ürün değildi ama onu da deneme şansım oldu.Bu yazımda sizlere bu üründen bahsedeceğim.



Ürün hediye olarak, mini boyda geldiğinden bir tüp içerisinde geldi.Mini olmasına rağmen içerisindeki ürün bayağı bir kullanılabiliyor.Rimelin fırçası plastik ve şekli biraz değişik.Genellikle kıl rimel fırçaları daha çok sevilse de ben yine çoğunluğun tersine plastik rimel fırçalarını daha çok beğeniyorum ve kirpiklerime daha güzel etki edip daha hoş bir görünüm kazandırdıklarını düşünüyorum.Bu yüzden bu ürünün fırçasının plastik çıkmasına sevindim.Şekli ise normal, herhangi bir eğim yok ama kılları kısa.Bir de fırçasının boyu da küçük.Ürün mini boyda olduğu için bu şekilde olduğunu düşünüyordum ama tam boyunda da fırçasının boyu küçükmüş.İçerisindeki ürün ilk kullanımlarda biraz ıslak yapıya sahip ama zamanla yoğunluğu oturuyor.İlk kullanılarda uygulama sonrasında kuruması biraz vakit alıyor.Bu yüzden bulaşmamasına dikkat etmek gerek.Rimel, isminden de anlaşılacağı gibi kirpiklerin daha yukarı doğru durmasını sağlıyor.Bunun dışında kirpiklere çok güzel bir hacim veriyor ve doğal bir yoğunluk da sağlıyor.Ben özellikle doğal görünümlü hacim vermesini çok beğendim.Günlük kullanım için oldukça iyi.Üst kirpiklerde etkilerini beğendim.Bir de alt kirpiklerimde denedim.Alt kirpiklerde daha başarılı olduğunu fark ettim.Burada kirpikleri tek tek ayırıyor ve belirginleştiriyor.Üst kirpiklere nazaran tek katta daha belirgin görünüyor.Ürünü genel olarak beğendim.


MAC, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer almaktadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar