DIADERMINE HYDRALIST KİL MASKESİ İNCELEME YAZISI💧


Diadermine markasının ürünlerini beğendiğimden daha önceki yazılarımda bahsetmiştim.Uygun fiyatlı cilt bakım markaları arasında cildime iyi gelen ürünlere sahip.Cildim karma-yağlı olduğundan nemlendirici bulmak özellikle de uygun fiyatlı bulmak zor oluyordu ama Diadermine'in ürünleri bu konuda iyi.Diadermine'in özellikle Hydralist serisini ayrı bir sevdim.Etkileri ve cildimde herhangi bir problem oluturmamaları, seriyi sevme sebeplerimden.Daha önce bu seriden birkaç ürün anlatmıştım.Bu yazımda da Hydralist kil maskesini anlatacağım.





Diadermine Hydralist serisindeki bu kil maskelerinin iki çeşidi var.Bir tanesi Detox Purely-Wow diğeri ise Smart Detox maske.Ben Hydralist serisinden genellikle pembe ambalajlı olan ürünleri denedim.Gece maskesi, nemlendirici spreyi ve mavi olanlardan da yani Smart Detox serisinden de nemlendirici kremini denemiştim.Smart Detox kremi dışında diğerlerini beğendim.Onda da sivilcelenme problemi yaşamıştım ve bu yüzden ürünü sevemedim.Maskesine gelecek olursak, cildimde özellikle yaz aylarında sıkça yağlanma problemi olduğundan kil maskesi kullanmayı seviyorum.Kil maskeleri hem ciltteki yağlanmayı alıp azaltıyor hem de cildi çok güzel temizliyor.Genellikle cildi kurutma gibi yan etkisi olabiliyor ama artık birçok kil maskesi içeriğinde bulunan diğer maddelerle bu soruna sebep olmuyor.Hydralist serisinin kil maskelerinin de cildi kurutma problemine karşı hazırlanmış olduğunu görüyoruz.Kil maskesinin cilde olan etkileri sağlarken aynı zamanda cildi kurutmamayı vaat ediyor.Ve paraben içermiyorlar.Bu kil maskelerinden benim denediğim çeşidine bakalım;




Hydralist Detox Purely-Wow Mask- İçeriğinde detoks etkili fitoplankton, kaolin kili bulunuyor.Detoks etkisi için cildinizi pürüzlerden, kirden ve fazla yağdan arındırın.Ürün oldukça yoğun ama yumuşak yapılı.Cilde uygulandığında 10 dakika içerisinde kuruyor.Ama cildi kurutmuyor ve tahriş etmiyor.İçeriğinde cildi nemlendirmeyi de sağlayan maddeler bulunduğu anlaşılıyor.Yani yapısı diğer kil maskelere göre daha krem yapıda.Maske kuruduktan sonra cildi iyice duruluyoruz.Sonrasında ciltte yumuşacık ve pürüzsüz bir his bırakıyor.Cilt yüzeyini yağdan ve kirden arındırıyor.Aynı zamanda bu süre içerisinde de cilde nem sağlıyor.Bu nemi cilt yüzeyinden ziyade içeriden sağlıyor.Maske sonrasında nemli yada yağlı bir görünümden çok, sağlıklı ve pürüzsüz bir görüntü oluşturuyor.Ben ürünün cildi temizlerken yumuşacık his bırakmasını sevdim.Kil maskesi kullanmayı seviyorum ama dediğim gibi genellikle cildi kurutuyorlar.Ama bu ürün cilde kil içeriğinin etkilerini verirken aynı zamanda cildin nemini koruduğu için sevdiğim bir ürün oldu.Ürünün içeriğine yukarıdaki resimden bakabilirsiniz.

Diadermine, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasında yer almaktadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar