DAISO ELLEFAR COSMETICS EYE SHADOW İNCELEME YAZISI🩰

 


Japon Daiso mağazalarını ne kadar sevdiğimden daha önce bahsetmiştim.Hatta şurada ayrı bir yazı da paylaşmıştım bu konuyla ilgili.Ülkemizde henüz yok bu mağazalar.Ben de daha önce yurt dışından ürünlerini satın almıştım.Mağazanın genellikle kozmetik ürünleri ilgimi çekiyordu ve denediğim birkaç ürünü oldu.Bunlardan biri de mini far paletlerinden Ellefar Cosmetics Eye Shadow ürünü.Bu yazımda size bu üründen bahsedeceğim.





Farın tasarımı sade.İçerisinde 3 adet far bulunuyor.Farların büyüklükleri de iyi.Bir de çift taraflı süngerli aplikatör var içerisinde.Farlar neredeyse krem kadar yumuşak.Bu yüzden parmakla uygulaması da kolay oluyor.Parmakla uygulandığında aynı zamanda rahat bir şekilde dağıtılabiliyor.Fırçayla da aynı şekilde çok güzel uygulanıp kolay bir şekilde dağıtılıyor.Yapısı yumuşak olduğundan fırçaya ürün alırken biraz tozutma yapıyor ama göz kapağına uygulama yaparken göz altlarına dökülme yapmıyor.Farlardan çıkan süngerler pek kullanışlı olmuyor genellikle ama onunla da uygulamayı denedim.Şaşırtıcı derecede iyi çıktı.Bu sünger aplikatörle de çok güzel uygulanıp dağıtılabiliyor.Hatta ben bu aplikatörle Instagram'da popüler olan bir teknik denedi.Üç farı göz kapağına yan yana rastgele uygulayıp hepsini birden dağıtıyorsunuz.Bu tekniği denedim ve inanılmaz güzel oldu.Çok hoş bir göz makyajı çıktı ortaya.Farların pigmentasyonu da oldukça iyi.Açıkçası pigmentasyonunu zayıf beklemiştim ama beklediğimden çok çok iyi çıktı.Paletteki rengi tamamen göz kapağına veriyor.Bazsız da tüm uygulama şekilleriyle de tam renk alabiliyorsunuz.Ürünün bendeki rengi;


Pink Purple- Pembe alt tonlu bej, şeftali alt tonlu pembe ve koyu patlıcan moru renklerinden oluşuyor.Renkler bolca ışıltı içeriyor.Simlerinin boyu ne küçük ne büyük ama göz makyajında çok büyük durmuyor.Hoş bir ışıltı şeklinde duruyor.Renkler benim kullanmayı sevdiğim tonlarda olduğu için ve ışıltılı farları da kullanmayı sevdiğimden paleti çok beğendim.


Renklerin swatchları.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Daiso markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

2 Yorumlar