ELLY MAKYAJ SÜNGERİ İNCELEME YAZISI🔵

 


Fondötenimi uygulamak için sünger ve fırçayı dönüşümlü olarak kullanıyorum.Bir de fondötenin yapısına göre de kullandığım makyaj aksesuarı değişiyor.Makyaj süngeri alırken dikkat ettiğim en önemli özelik genellikle yapısının yumuşak olması oluyor.Çok kuru yada sert makyaj süngerleri benim cildimi yoruyor  ve açıkçası o kadar sert bir ürünle uygulama yapmayı sevmiyorum.Bu yüzden genellikle daha yumuşak yapılı ürünleri tercih ediyorum.Denediğim birçok makyaj süngerinden biri olan Elly Makyaj Süngeri'ni anlatacağım bu yazımda sizlere.



Elly, bildiğim kadarıyla Nascita markasının içerisinde bulunan bir marka.Nascita'nın makyaj fırçalarından çok memnunum ama süngerlerini denemedim.Ama onlar da fırçalar kadar iyidir düşünüyorum.Elly'nin de ürünlerinin bu yüzden güzel çıkacağını düşündüm.Bu ürün bana Watsons Güzellik Kutusu'ndan çıkmıştı.Ürünü görür görmez rengi çok hoşuma  gitti açıkçası.Şekli de kullanışlı duruyordu.Kum saati şeklinde yapılmış ama bir tarafında kesik, düz bir kısım var.Süngerin yapısı kuruyken biraz sert geldi bana.Bu şekilde uygulama yaptığımda cildimi biraz yordu.Bu haliyle çok ürün emmese de yine de fondöteni az da olsa emdiğini gözlemledim.Yine de bu haliyle ürünü kolay dağıtıyor.Sünger kuruyken cilde sürtmek yerine bastırarak uygulamak daha iyi oluyor.Bu şekilde cilde daha fazla ürün uygulaması da yapılabiliyor.Sünger nemlendirildiğinde ise baya şişiyor ve yapısı çok daha yumuşak bir hal alıyor.Bu şekilde uygulamak daha kolay ve cildi yormuyor.Biraz ürün emiyor ama ürünü çok güzel dağıtıyor.Bu haliyle süngeri cilde hem bastırarak hem de sürerek uygulayabilirsiniz.İki türlü de güzel sonuç veriyor.İki uygulama sonucunda da fondöten ve kapatıcı çok güzel duruyor.Çok güzel ve eşit dağıtıyor.Uygulama sonrasında fondötenin ve kapatıcının duruşu gerçekten çok güzel ve neredeyse kusursuz oluyor.Bu konuda ürünü çok beğendim.Bir de şeklinden bahsedeyim.Süngerin kesik kısmıyla göz altına da tüm yüze de uygulama yapmak oldukça kolay ve pratik.Bu kesiğin ucunda sivri bir kısım olduğundan özellikle göz altına uygulama yapmak oldukça pratik oluyor.Süngerin alt kısmıyla ise tüm cilde uygulama yapılabilir.Ürünü beğendim.Nemlendirerek kullanmayı tercih ederim.


Elly, Nascita bünyesinde bir marka ve Nascita hayvan deneyi yapmayan markalar arasında yer aldığından Elly markasının da deney yapmayan kısımda yer aldığını düşünüyorum.

Yorum Gönder

2 Yorumlar