TELL ME WHAT YOU SAW KORE DİZİSİ KONUSU, OYUNCULARI VE DİZİDEN REPLİKLER👁

 


Tür: Polisiye, Gerilim, Gizem

Yıl: 2020

Bölüm Sayısı: 16


Oyuncular:

Jang Hyuk- Oh Hyun Jae

Sooyoung- Cha Soo Young

Jin Seo Yeon- Hwang Hwa Young


Cha Soo Young, kendi yaşadığı ilçede polis memurudur.Polis olmasının en büyük sebebi, küçükken gözlerinin önünde annesinin kazada ölmesidir.Annesine çarpan araba durmayıp kaçtığı anda Soo Young'da çok değişik bir yetenek ortaya çıkar.O an gördüğü her şey ve o andaki bütün detaylar hafızasına kazınmıştır.Annesinin ölümünün ardından tüm detayları polisle paylaşır ama sonuç çıkmayınca bir gün polis olup bu olayı çözeceğine kendi kendine söz verir.Görevi sırasında ilçede yaşanan bir cinayet vakasıyla karşılaşırlar.Olay yerini hiçbir şey bozulmadan tutmak tek görevleridir ama yağış nedeniyle bu kanıtlar bozulacak diye Cha Soo Young resim çekmek ister ve tam bu sırada olay yeri ve kanıtlarda bozulma olur.Dedektifler geldiğinde sorumlu Cha Soo Young gösterildiğinde üzülür ama bu sırada yeteneği devreye girer.Olay yerinin bozulmadan önceki halini detaylarıyla hatırladığını ve bunu onlara anlatabileceğini söyler.Dedektif Hwa Young bunu kabul eder ve Soo Young'daki yeteneğin özel olduğunu anlar.Bölgenin en zorlu vakalarına bakarlarken Soo Young'un yeteneğine ihtiyaçları vardır.Ayrıca Hwa Young, Soo Young'u uzun zamandır Hwa Young'a dışarıdan destek olan eski profil uzmanı Oh Hyun Jae'yle tanıştırır.Artık bu üçlü gizli göreve hazırdır.Bu görev birbiriyle bağlantılı olan birçok cinayetin sorumlusunu bulmaktır.Bu katil aynı zamanda bu üçlünün kendi hayatlarını mahveden kişi olduğundan hepsinin ortak hedefidir.Bir süre bu işi gizli yürütseler de bürodaki ekibin de yardımıyla bu işi hızlı bir şekilde çözmek isterler.


Yorumlarım;

Oyuncu kadrosu çok güçlü bir dizi.Her biri rollerini o kadar güzel oynamış ki olaylar çok akıcıydı.Polisiye türünde dizileri sevdiğimden bunu da seveceğimi düşünüyordum ve öyle de oldu.Bu tarz dizilerde benim için önemli olan, olayları ve suçluları kolay tahmin edememek oluyor.Böyle olunca haliyle heyecanı daha çok artıyor.Bu dizinin başında suçluyu tahmin ettim ama çok fazla polisiye izlediğimden tahminim doğru olmuş olabilir bilemiyorum😂Ama tahminimin doğrulanması bayağı uzun sürdü.Bu yüzden sonuna kadar heyecanını korudu.Dizi bol aksiyon ve gizem içerdiğinden de baya sürükleyiciydi.Bu dizi OCN dizilerindendi.OCN kanalının dizilerini ayrı bir seviyorum.Bu da diğerleri gibi çok güzel çıktı.Jang Hyuk'u ilk kez bir dizide izledim ve neden bu kadar çok hayranı olduğunu anladım😂Muhteşem bir oyuncu👏Bir de genellikle şarkıcıların oyunculuklarını çok beğenmem ve izlemek istemem ama Sooyoung'un oyunculuğunu bu dizide çok beğendim.Çok başarılıydı.Ama benim dizideki favori karakterim dedektif Hwa Young'du.Çok iyi oynanmış ve seyirciye çok iyi yansıtılan bir karakterdi ve çok havalıydı😎 Bir de dizi zaten çok etkileyiciydi ama sonundaki kamera arkası görüntülerinde de çok duygulandım.Son olarak dizinin müziklerini de çok beğendim.Eh yorumlarımdan anlamışsınızdır ama ben yine de söyleyeyim; diziye tek kelimeyle bayıldım!Dönüp tekrar izleyebileceğim diziler arasında yerini aldı.

Diziden Replikler;

















Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ben de geçen sene izledim hata yorumunu bile hazırladım ama henüz yayınlamadım. Sürükleyici ve olaylar durmaksızın devam ettiği için insanı yoran bir diziydi. :) Güzeldi. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi hakkındaki yazını bekliyorum😊Evet oldukça sürükleyiciydi.Teşekkür ederim😊

      Sil
  2. oo bunu izleme listeme aldım, hem beğenmişsin hem de polisiye gizem oleeey :)

    YanıtlaSil
  3. Polisiye işin içinde olunca mutlaka izlemeliyim diyorum :) Neden bilmiyorum ama polisiye türlerinde film veya dizi olsun çok merak ediyorum. :) Bu arada blog adresim değişti. Profilimden bakabilirsin ve tekrardan takibe alıp yorum yapmayı unutma. ;) Yorum yapanlar arasında bir kişiye zaman zaman hediye vereceğim. Belki ilk hediyeyi alacak kişi sen olabilirsin. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilen bir tür ve sürükleyici olduğundan sonuna kadar izleniyor.Blogunuzu ziyaret ve takip ettim.

      Sil