MAYBELLINE BABY LIPS KOLEKSİYONUM 💄


Kozmetik ürünü alışverişi yaparken bazı ürünler ve seriler ayrı bir ilgimi çekiyor.Eğer alıp memnun kaldıysam, çok nadir de olsa serideki diğer ürünleri de alıp koleksiyon yapmayı seviyorum.Renkli dudak nemlendiricilerini hemen hemen hepimiz kullanmışızdır.Genellikle Nivea kullanıyordum ben eskiden ama Maybelline'in Baby Lips koleksiyonu çıktığında tasarımını çok beğenmiştim ve denemek için almıştım.Daha sonra bu koleksiyona başka ürünler daha ekleyerek mini bir koleksiyon oluşturdum.Bu yazımda size Maybelline Baby Lips koleksiyonumdan bahsedeceğim.



Maybelline'in Baby Lips dudak nemlendiricileri serisi ülkemize gelmeden önce yabancı güzellik bloglarında görmüştüm ve oradan ilgimi çekmişti.Ürünleri o zamandan beri merak ediyordum.Daha sonra ülkemize gelince denemek için aldım.Beğenince de koleksiyonuma Baby Lips serisinden yeni yeni ürünler ekledim.Seri ilk başta klasik lip balmlar çıkardı.Aralarında renksiz ürünler de vardı renk veren ve kokulu olanlar da vardı.Ben renkli olanları tercih ettim.Hemen hemen Nivea'nın nemlendiricileriyle aynı diyebilirim.Ülkemizde satılanların dışında, farklı ülkelerde farklı şekilde üretilmiş Baby Lips ürünleri de vardı ve onlardan da koleksiyona birkaç ürün ekledim.Daha sonralardan Baby Lips kendi içerisinde de değişik çeşitler çıkarmaya başladı.Bunlar arasından da denediklerim ve koleksiyona eklediklerim oldu.İlk aldığım dönemlerde ve Baby Lips yeni yeni ürünler çıkardığı zamanlarda tam bir Maybelline Baby Lips hayranıydım ve ürünleri kaçırmak istemiyordum.Zaten koleksiyondaki çoğu ürünü de o dönemlerde aldım.Koleksiyonumdaki Baby Lips serilerine bir göz atalım.


Bu ürünler Baby Lips serisinin ilk ürünleriydi.Şeffaf nemlendirici de, renk veren nemlendirici de bulunuyor seri içerisinde.Ürünün rengine ve temasına göre de koku vermişler.Ben renksizden ziyade renkli olanları tercih ettim alırken.Nemlendirme özelliği renk verme özelliğinden daha fazla.Koleksiyonumda bulunan renkleri; Pink Punch, Cherry Me ve Peach Kiss.


Electro serisi, Maybelline Baby Lips'in ilerleyen zamanlarda çıkardığı bir seriydi.Standart tasarımda yapılmış ama renk olarak siyah tercih edilmiş.Lip balmlar ise bir önceki seriye göre daha yoğun renge sahipler.Bendeki renkleri; Pink Shock ve Strike A Rose.Serinin detaylı yazısına buradan bakabilirsiniz.


Maybelline Baby Lips'in yurt dışında satılan ürünlerinden en merak ettiğim versiyonu Uzak Doğu'da satışta olanlarıydı.Tasarımı diğerlerinden farklı, daha ince ve daha farklı renklere sahip.Lip balmlar ise klasik Baby Lipslere göre çok daha yoğun yapılı ve nemlendirmeleri daha iyi.Hatta bu seri içinden birkaç renk dudağa uygulandığında önce şeffaf duruyor ve zamanla renk değiştiriyor.Bu seriden benim elimde olan renkler; Anti-Oxidant Berry ve Mixed Berry'ydi.İki ürünü de bitirdim.Yine ürünlerin detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz.


İlerleyen zamanlarda Maybelline Baby Lips çok daha değişik bir tasarımla top şeklinde lip balm da üretti.Bu ürün hem dudak nemlendiricisi ve renklendirici hem de allık olarak kullanılabiliyor.Nemlendirmesi oldukça güzel ama az renk verdiğinden allık olarak kullanmak biraz zor.Bu üründe aldığım renk; Innocent Peach.Bu ürünün yazısına da buradan ulaşabilirsiniz.


Maybelline Baby Lips'in en son çıkardığı seri de Moisturizing Lip Glosslar diye biliyorum.Bu seriyi görür görmez hayran kaldım.Aklımda olan rengi de aldım.Hem dudağı nemlendirme etkisi var hem de parlatıcı etkisi sağlıyor.Ben özellikle parlatıcı etkisini çok beğendim.Bendeki rengi; Pink Pizzaz'dı.Ürünü bitirdim.Yine bu ürünün yazısını da paylaşmıştım, şuradan bakabilirsiniz.

Maybelline'in Türkiye hesabı olan Makyajşehirde Instagram hesabından geçtiğimiz günlerde hayvanlar üzerinde deney yapmadıklarına dair bir yorum aldım.

Yorum Gönder

2 Yorumlar