PUREDERM EXFOLIATING PORE CLEANSING PAD | PEELING PEDİ İNCELEME YAZISI⚪

 


Kimyasal peelingden önce çoğunlukla, gözenek temizliğinde tercihim fiziksel peeling ürünlerinden yanaydı.Kimyasal peelinge yeni yeni alışıyorum ve kullanabildiğim bir iki ürün var.Genellikle bu ürünleri kullanıyorum ama arada fiziksel peeling de yapıyorum.Tanecik içeren temizleme ürünlerinin dışında benim ilgimi çeken ve kullanmayı sevdiğim bir diğer fizilsel peeling ürünü de peeling pedleri.Daha önce birçok markanın peeling pedini denemiştim.Purederm markası da bunlardan biri.Bu yazımda sizlere  Purederm'in peeling pedini anlatacağım.



Çift taraflı ve önceden nemlendirilmiş Purederm Soyucu Gözenek Temizleyici Ped Aloe, Kolajen, Cadı Fındığı ve Hyaluronik Asit ile zenginleştirilmiştir, gözenekleri derinlemesine temizleyerek cildinizi yumuşak ve pürüzsüz hissettirir.Pedin bir yüzü cildinizi nazikçe soymak için dokulu olarak, diğer yüzü ciltte birikmelere sebep olan ve gözenekleri tıkayan kirleri, yağları ve makyaj kalıntılarını arındırmak için pürüzsüz olarak tasarlanmıştır.Purederm Soyucu Gözenek Temizleyici Ped çok daha pürüzsüz ve temiz bir cilt yüzeyi için cildi temizler, ton verir ve nemlendirir.Paraben içermez.Yüzünüzü ilk önce pedin tırtıklı mikrofiber ön tarafı ile temizleyin sonra pedin kabartmalı arka tarafını kalıntıları uzaklaştırmak ve cildi nemlendirmek içn kullanın.Son olarak cildinizi durulayın.Ürün bayağı büyük ve pedin kumaşı kalın ve oldukça dayanıklı.Beklediğimden daha iyi çıktı.Fakat bu kalın kumaş cildi biraz yoruyor peeling yaparken.Mikrofiber kısmı peeling için yoğun ve güzel ama dediğim gibi cildi yorduğundan peeling yaparken dikkatli olmak gerek.Bir de bu taraf sadece cilt yüzeyindeki pütürleri alıyor.Ölü deriler ve kuruluk kalıyor.Ardından pedin diğer tarafıyla uygulama yapıldığında, pedin bu kısmı kalan kuruluk ve ölü derileri temizliyor.Cildi daha pürüzsüz hale getiriyor, nemlendiriyor ve ışıl ışıl bir görüntü katıyor.Ürünü maalesef çok başarılı bulamadım.Cildi, gözenekleri ve siyah noktatları derinlemesine temizlemiyor ki cildin yüzeyini arındırmada da çok başarılı bulmadım.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Purederm, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Makyaj yazısı ama yien deyorumsuz geçmeyelim :)) Blog yazmak gibisi var mı? Gerçekten dijital günlük... :)
    Beklerim ben de, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊Kesinlikle öyle😊

      Sil