CATRICE THE BLAZING BRONZE FAR PALETİ İNCELEME YAZISI | PALETTEKİ RENKLERİN DURUŞU✨


Far paletlerim arasında bazı ürünler var ki bakmaya doyamıyorum ama aynı zamanda da kullanmaya da kıyamıyorum😂 Her renkte far kullanmayı severim.Dönem dönem kullandığım renkler değişiyor.Kızıl tonlar moda olduğundan beri de bu tonları kullanmayı çok seviyorum.Modası geçse de ben hala kullanmaya devam ediyorum gerçi🤭 Bu tonlarda da oldukça fazla far var elimde.Yine bu renkleri de içeren bir ürün olan Catrice Blazing Bronze paleti anlatacağım bu yazımda sizlere.



Catrice'in diğer paletleri gibi sade tasarlanmış bir ürün.Palet tamamen ışıltılı farlardan oluşuyor.İçerisinde 9 adet farklı renk var.İki rengi aydınlatıcı ve gölgeleme işlemi için diğer renklerden ayırmışlar.Diğer farlar paletin diğer kısmında yer alıyor.Farların yapıları yumuşacık.Elle uygulamada da parmakla uygulamada da çok güzel dağılıyor.Uygulama esnasında da dökülme yapmıyor.Renklerin pigmentasyonu da çok iyi.Hem renkleri tam alabiliyorsunuz hem de ışıltıları belli oluyor.Elle uygulamada hem renk hem ışıltıyı rahatlıkla alabiliyorsunuz ama bu palette fırçayla uygulamada da aynı şekilde renk ve ışıltı geliyor.Çoğu ışıltılı farlarda fırçayla uygulamada simler dökülebiliyor.Ama bu palette öyle bir sorun olmadı.Paleti ilk gördüğümde çok hoşuma gitti.Renklere ve ışıltılarına bayıldım.Renklerin duruşu çok şık ve güzeldi.Uygulaması ve duruşu da güzel çıkınca palet favorilerim arasında yerini aldı.Renkler kombinlenerek de çok güzel duruyor tek başına da oldukça şık dururyorlar.Bu tonları da çok sevdiğimden sıkça kullandığım ürünler arasında yerini aldı.Aslında palet The Blazing Bronze olarak geçse de bronz rengin dışında mor ve kızıl alt tonlu renkler de mevcut ki palette göze ilk bu renkler çarpıyor.Bu paleti Maybelline The Burgundy Bar palete benzettim ama aralarında ufak tefek farklar var.Bir de Catrice'in paletini daha çok beğendim.


Paletin renginin ismi;

010 Call It What You Want- Genellikle mor-mürdüm tonlarının göze çarptığı bir palet.İçerisinde şeftali alt tonlu, kızıl ve bronz tonlarda da renkler mevcut.Bütün renkler simli.Bu simler küçük ve uygulandığında ışıltı gibi duruyor.Hem renkleri hem de ışıltıların duruşunu ve yansımasını çok beğendimPaletteki favori renklerim; 5. renk olan şeftali alt tonlu bej rengi ve 6. renk olan soğuk alt tonlu mor renk.


Paletteki renklerin duruşları yukarıdaki resimdedir.

Catrice, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar