MAYBELLINE THE BURGUNDY BAR FAR PALETİ İNCELEME YAZISI


Merhaba~

Maybelline'in seri şeklinde çıkardığı 12'li far paletlerini çok beğendim.Daha önce The Blushed Nudes paleti şurada anlatmıştım, renklerin swatchlarına da bakabilirsiniz.Hala severek kullandığım bir far paletidir.The Blushed Nudes'u beğendikten sonra bu seriden art arda yeni ürünler gelince oldukça dikkatimi çekti.Özellikle Burgundy Bar aralarında en çok merak ettiklerimdendi.Ülkemize gelir gelmez ilk fırsatta aldım.Çok uzak bir dönem değil ama o dönemler kırımızı-bordo tonlarda göz makyajları yeni trend olmuştu ve palet de bu tarzda tonlardan oluştuğu için dört gözle beklemiştim.Hala kırmızı göz makyajları popüler ve bu paletin de bu makyajlar için uygun bir seçenek olduğunu düşünüyorum.Bu yazımda size Burgundy Bar far paletini detaylı anlatacağım.



Palet çoğunlukla bordo-mürdüm tonlardan oluşan renklere sahip.İçerisinde birkaç tane bej ve toprak tonu da var.İçinde bolca ışıltılı far ve birkaç tane de mat renk var.Işıltılılar makyaja değişik hava katabilecek çok güzel tonlarda ve harika yansımaları var.Matlar ise bu renklere uyumlu çok güzel geçiş tonlarında.Ben paletteki tüm renklere bayıldım ve bu renklerle makyaj yapmaya bayılıyorum.Hepsiyle farklı farklı çok güzel kombinler oluşturulabilir.Farların yapıları çok ince ve kremsi.Aslında uygularken kolaylık sağlıyor ama bu yapı maalesef farların çabuk dağılıp kırılmasına sebep oluyor.Zaten Maybelline'in bu paletleri bu tarz kırılmalarıyla meşhur.Satın alırken mağaza çalışanı da söylemişti bunlar çabuk kırılabiliyor inceleyip alın isterseniz diye.Bendeki paletlerden birkaç renk de gitti maalesef ama az biraz toparlamaya çalıştım renkleri.Yine de yapılarının yumuşak olması farların kolayca dağılmasını sağladığından benim sevdiğim özelliklerinden biri oldu yapısı.Farların pigmentasyonu yüksek.Baz kullanmaya bile gerek kalmıyor.Baz sadece rengi çok az daha belli ediyor ve farların kalıcılığını artırıyor.Hem fırçayla uygulamada hem parmakla uygulamada oldukça başarılı.Dağıtma fırçasıyla uygulamada ışıltılı renklerin simlerinden eser kalmıyor ama renk belli oluyor.Işıltılı farlar düz fırçayla uygulandığında ise hem ışıltısını hem de rengini tamamen alabiliyorsunuz.Ama ışıltılı farları uygulamada en başarılı yöntem tabi ki parmakla uygulama.Hem de fırça kadar kolay dağıtılabiliyor.Paletten çift taraflı bir fırça çıkıyor.Bir tarafı fırça şeklinde diğer tarafı ise sünger şeklinde.Fırça kısmı baya ürün alıyor ama göz kapağında kullanmak ve dağıtmak çok zor.Daha çok alt kirpik diplerine far uygulamak için kullanışlı.Sünger kısmıyla da ışıltılı farlar uygulanabilir.Palet benim sevdiğim tonlarda ve farlar da kolay dağılabilir yapıda olduğu için elimdeki paletlerden severek kullandıklarımdan.Hem yaz hem kış makyajlarına uyabilecek ayrıca günlük makyaj kombini de çıkarılabilecek çok hoş tonlara sahip.

Maybelline hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Paletteki renklerin swatchları sırasıyla;




Paletin içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

4 Yorumlar