SAKA ZENCEFİL-LİMON AROMALI MİNERALLİ GAZLI İÇECEK TADIM YAZISI

 




Soğuk içecekleri önceden sıkça tüketirdim.Kilo vermek için yediklerime dikkat ettiğim dönemde bu tüketimi baya azalttım.Öyle ki zamanla yiyecek yanında içecek nerdeyse hiç tüketmedim.O dönemde baya alışkanlık haline gelince uzun bir müddet de aramadım.Ama bu yaz yine sıkça tüketmeye başladım.Yine yiyecek yanına tüketmemeye çalışıyorum ama o zayıflama döneminde edindiğim soğuk, gazlı, şekerli içecek tüketimini maalesef bu yaz geri kazandım.Mümkün olduğu kadar düşük kalorili ürünleri tercih ederek bir nebze olsun kendimi rahatlatıyorum gerçi😅 Genelde de tercihim maden sularından ve maden suyu markalarının meyveli içeceklerinden yana oluyor.Bazı aromalar gerçekten çok güzel oluyor.Saka da bu değişik ve güzel aromalardan birine sahip, Zencefil-Limonlu bir içecek çıkardı ve merak edip denedim.Bu yazımda size bundan bahsedeceğim.





Zencefil limon aroması çaylarda sevdiğim bir aroma olduğundan bu içeceği gördüğümde ilgimi çekmişti.Bir de mineralli gazlı bir içecekle birleşince açıkçası daha çok merak ettim.Aromasının yanında, şeker ve tatlandırıcı da içeren bir içecek.Aslında şekersiz olsa daha iyi olabilirdi belki.Çünkü üründen şeker tadını baya alıyorsunuz.Çok rahatsız etmiyor ama aromayı daha çok öne çıkarmak için biraz azaltılabilirdi.Aromasına baktığımızda ise zencefil tadı baskın bir şekilde geliyor ve tadını alabiliyorsunuz.Zencefil aromasını sevdiğimden benim hoşuma gitti.Limon tadı ise sonradan geliyor.Aroması güzel ben beğendim.Yavaş yavaş kendimi şekersiz içeceklere alıştırdığımdan mı bilemeyeceğim ama şekerinin az olmasını tercih ederdimAma yine de denk geldiğimde sık sık alabileceğim bir ürün.Meyvelilerden çok bu tarz tatları daha çok beğeniyorum bu aralar.Bir de bu tarz gazlı içeceklerde gazın çabuk kaçması ve ürünün tatsız bir hal alması sıkıntısı oluyor.Bunda öyle bir şey olmadı.Gazı uzun bir müddet kalıyor.Ama normal, cam, maden suyu şişesinde olduğundan gün içinde tüketilirse daha iyi olur.Benim beğendiğim bir lezzet oldu.Başarılı olmuş.




Ürünün içeriği ve besin değerleri yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Şimdi yazından öğreniyorum böyle bir içecek olduğunu:) Şeker tadı çoksa pek sevemem ama denemeden de bilemem. Markete gittiğimde bakacağım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zencefil limon aroması bence denemeye değer😉

      Sil
  2. zencefilli beyoğlu gazozu var nefis :)

    YanıtlaSil