EFFECT KİRPİK BAKIM YAĞI İNCELEME YAZISI

 


Bir ara kirpiklerim için baya bir şey kullanmıştım.O sıralar kirpiklerim hiç belirgin değildi, kısaydı ve zayıf duruyordu.Rimelle toparlamaya çalışsam da makyajsız zamanlarda çok cılız duruyordu.Zamanla sıklaşmaya ve uzamaya başladı.Sonra o şekilde kaldı.Çok ve hızlı şekilde etki eden nadir ürün olmuştur kirpiklerime. Ara sıra güçlendirmek ve biraz daha uzamasını sağlamak için değişik ürünler kullanıyorum.Bu yazımda sizlere kirpiklerim için kullandığım ürünlerden biri olan Effect Kirpik Yağını anlatacağım.



Kolay uygulama sağlayan özel başlık sayesinde her gün günde bir kere uygulayabilirsiniz.Günlük makyajınızda maskara olarak da kullanabilirsiniz.Uygulama sonrası üzerine maskara sürülmesi tavsiye edilmez.Effect markasının bu Kirpik Bakım Yağı, içerisinde birçok bakım yağını barındıran bir karışım.Bunlar; hint yağı, fındık yağı, buğday tohumu yağı, tatlı badem yağı ve e vitamini.Hepsi de kirpik bakımı için oldukça yararlı yağlar ve bu yüzden beklentim yüksek oldu bu üründen.Normal rimel fırçası gibi bir fırçayla, kolaylıkla uygulanması için tasarlanmış.Yağın yapısı yoğun.Sürerken dikkat etmek gerekiyor çünkü yağ hızla göz içine kaçıyor ve feci yakıyor.Bu yüzden fırçaya az bir miktar alıp kirpik dibine hafif değdirebilirsiniz.Yada kirpik ucuna az uygulayabilirsiniz zaten ürün hemen kirpik dibine ulaşıyor.Çok uygulayınca zaten gözde ağırlık yapıyor.Maskara olarak kullanılabilir denmiş ama mümkün değil.Tamam kirpikleri güzel tarıyor ama yağ kirpikte damla damla duruyor.Bakım için kullanılması daha iyi.Düzenli kullanımda benim kirpiklerimde fark ettiğim birkaç etkisi oldu.Kirpiklerimi normale göre daha çok kuvvetlendirdiğini fark ettim.Suya dayanıklı rimeli çıkarırken kirpiklerim çok dökülürdü ama bu ürünü kullanırken bu dökülme baya azaldı.Sıklaştırma etkisini fark edemedim..Bunun dışında en net gördüğüm etkisi kirpiklerimi uzatmış olması.Hem üst kirpiklerimde hem de alt kirpiklerimde fark ettim bu etkisini.Ürün güzel ama hızlı etki etmiyor ve etkileri çok az fark ediliyor.Bir de bendekinin kapağı kırıldığından artık kullanamıyorum.Sanırım tekrar almam.

Effect markasının deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç bu tarz yağları kullanmadım. Kirpiklerim uzundur ve bir ara bakım yapmalı mıyım diye düşündüm ama sadece düşünmekle kaldım:))) Bu yazından sonra araştıracağım iyice:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun ve sıksa bence hiç bakım yapmaya gerek yok😉Sadece dökülme problemi varsa onun için bir şeyler bakabilirsin

      Sil
  3. hıms bunu hiç duymamıştım peki saol :)

    YanıtlaSil