FLORMAR SPLASH POWDER ILLUMINATOR | AYDINLATICI İNCELEME YAZISI☀

 


Sık kullanmasam da, kullandığım zamanlarda makyajda aydınlatıcı görüntüsünü seviyorum.Makyaj koleksiyonumda en az ürün bulunan kısım aydınlatıcılarım.Genellikle koleksiyon ürünleri yada farklı tasarımda aydınlatıcılar var.Aydınlatıcı çok kullanmadığım için genellikle hoşuma giden koleksiyon ürünlerini alarak bu mini koleksiyonu oluşturdum.Tabii içlerinde doğal tonlarda aydınlatıcı etkisi sağlayanlar da var.Hepsini arada sırada da olsa kullanıyorum.Bu yazımda da sizlere Flormar'ın Splash Powder Illuminator aydınlatıcısını anlatacağım.



Özel fırınlanma teknolojisi bu pudraya pigmentlerle zenginleştirilmiş sıra dışı bir doku ve uygulama kolaylığı kazandırır.Pudra fırçası ile az miktarda ürün alınarak tüm yüz, boyun ve dekolte bölgesine uygulanır, nazik bir şekilde dağıtılır.Aydınlatıcı pudra olarak geçiyor.Ürünün ambalajının rengi hatta tamamı çok hoşuma gitti.Çok güzel duruyor.Ürünün kendi görüntüsü ve deseni de çok şık.Karışık renkler dalgalı şekilde ürün içerisinde duruyor.Pudranın yapısı incecik ve yumuşacık.Çok kolay uygulama yapılabiliyor.Ben genellikle aydınlatıcı fırçasıyla uygulamayı tercih ediyorum.Bu şekilde kolaylıkla uygulanıp dağıtılabiliyor.Ürünün pudra olarak tüm yüze uygulanması tavsiye edilmiş ama ben aydınlatıcı olarak uygulamayı tercih ettim.Uyguladığım bölgeleri daha çok belirginleştirmeyi sağladı.İçerisinde çok küçük simler var ve bunlar yakından bakınca belli oluyor.Ama makyaja bütün olarak bakıldığında ve uzaktan daha çok yansıma gibi duruyor.Yani genel olarak duruşuna yansıma şeklinde diyebiliriz.Çok hoş bir aydınlatıcı etkiye sahip.Ürünün pigmentasyonu da iyi.Aydınlatıcı etkisinin yanı sıra renk de alınabiliyor.Ben ara ara ayrı renkler de kullanıyorum ama genellikle renklerin hepsini karıştırarak uygulamayı tercih ediyorum.


Ürünün bendeki rengi;

01 Morning Star- İçerisinde pembe, beyaz, kahverengi, mavi renklerin bulunduğu açık tonlarda bir aydınlatıcı.Ayrı ayrı da kullanılabilir.Karıştırıldığında ise şeftali tonlarda bir pembe çıkıyor ortaya.Ciltte açık yada koyu durmuyor.Orta tonlarda bir renk çıkıyor ortaya.

Flormar, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar