FARMASİ TRUE COLOR LIPSTICK İNCELEME YAZISI💄


Farmasi, ürünlerini sevdiğim bir marka.Özellikle renkli kozmetik ürünlerini çok beğeniyorum.Dudak makyaj ürünleri arasında da son dönemlerde dudak parlatıcılarını beğensem de renkli ruj kullanmak istediğimde genellikle stick rujları tercih ediyorum.Farmasi'den ilk alışveriş yaptığım zamanlarda bir tane ruj hediye edilmişti.Diğer ürünlerini deneyip çoğunu sevdiğimden bu ürünü de merak ettim.Bu yazımda sizlere Farmasi True Color ruju anlatacağım.



Ürün E vitamini içeren stick ruj.Çok klasik bir tasarımı var.Ürünün yapısı yumuşacık.Uygulamak oldukça kolay.Kuru değil de hafif nemli bir yapıya sahip olduğundan kolayca sürülebiliyor.Pigmentasyonu çok iyi.Yoğun ve tam renk veriyor, dudağın rengini kapatıyor.Bu tarz rujların yapıları genellikle ya mat yada saten olur.Bu ruj da saten bir yapıya sahip.Duruşu da aynı şekilde saten gibi.Yapı olarak dudakta ağırlık yapmıyor.Duruş olarak da gerçekten çok güzel.Kuru durmuyor ama çok nemli de durmuyor.Kadife gibi bir duruşa sahip.Dudaktaki kuruluğu belli etmiyor.Tam uyguladığımda ruj gerçekten çok hoş duruyor.Az uyguladığımda ise lip tint uygulamış gibi duruyor.Ben daha çok tamamen uygulamayı tercih ediyorum.O şekilde çok güzel duruyor.Ürünün yapısını ve duruşunu çok beğendim.Stick ruj olmasına rağmen ben kalıcılığını da beğendim.Çok fazla bulaşma yada dağılma olmuyor.Diğer stick rujlar gibi yemek yedikten sonra tazeleme istiyor tabii.Denk gelirsem diğer renklerini de denemek isterim.


Ürünün bendeki rengi;

15- Kiremit ve mercan tonları arasında bir renge sahip.İnanılmaz güzel bir renk ve çok hoş duruyor.Rengini de çok beğendim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Farmasi, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Türkiye'ye geldiğimde farmasinin birkac ürününü aldım ve çok memnun kaldım özellikle de Gül suyu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı ürünlere sahip bir marka gerçekten👏

      Sil
  2. farmasi pek yakın olmadığım bir marka, renkler güzelmiş, thanx :)

    YanıtlaSil