DAISO FACE MASK SHEETS | DIY KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI😮

 


Kağıt maskeler cilt bakımında büyük kolaylık oluyor.Ben genellikle hazır olanları tercih etsem de arada içeriğini kendim hazırlayarak yaptığım kağıt maskeler de oluyor.Bunlar için satılan maske kağıtları mevcut.Genellikle sıkıştırılmış halde satılıyorlar.Hazırladığınız likit maske içeriği içerisinde şişiyor ve ıslak bir maske halini alıyor.Bu maskelerden daha önce çok sık denedim.Bugün yine kendin yap tarzında bir kağıt maske anlatacağım sizlere.Daiso Face Mask Sheets ürününü incelemeye başlayalım.




Ürün, daha önce kullandığım kendin yap (diy) kağıt maskeler gibi sıkıştırılmış formda değil.Tamamen açık şekilde paketlenmiş.İçerisinde 26 adet kuru maske bulunuyor.Maskelerin kumaşı ince ve yumuşacık.Ben özellikle yumuşak olmasını çok beğendim.Daha önceden kullandığım bu tarz maskelerin kumaşları biraz kalın oluyordu.Bu maskeyi ise cildinize uyguladığınızda yapısının inceliği ve yumuşaklığından dolayı ciltte ağırlık yapmadan ve cildi yormadan bekletebiliyorsınuz.Ayrıca çok daha hızlı ve fazla ürün emiyor.Diğer kağıt masklerin ıslanması için daha fazla ürün gerekirken bu maske daha az ürünle ve hızlı bir şekilde ıslanıyor.Bu konuda da beğendim maskeyi.Şekli güzel.Cilde tam oturuyor.Hatta benim yüz şeklime tam geldi diyebilirim.Sadece çene kısmımda fazlalık arttı.Onu da aşağı doğru yapıştırarak çene altıma da maske uyguluyorum.Bir de diğer kendin yap kağıt maskelerde sıkça yaşadığım bir problem oluyordu.Maskeler cildimde iz bırakıyordu bir müddet.Bu maskede böyle bir sorun yaşamadım, uygulama sonrasında baktığımda iz bırakmıyordu.Maske ince olduğundan, maske karışımını da cilde daha hızlı ve güzel aktarıyor.Maske kullanımında 10 dakika bekletilip çıkarılması öneriliyor.Ben genellikle o şekilde kullanıyorum ve maske çok fazla kurumuyor bu şekilde.Ürünü oldukça beğendim.




Daiso markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Böyle hazır maskeleri seviyorum ben,içeriğini hazırlamak yerine tamamen hazır olarak alıp kullanıyorum;)

    YanıtlaSil
  2. Bunu taktıktan sonra ortalıkta fazla görülmesek iyi olur 🙈😀😀

    YanıtlaSil
  3. halloween michael myers gibiii :)

    YanıtlaSil