FLORMAR STAY PERFECT CONCEALER İNCELEME YAZISI✨

 


Bu yazımda yeni bir ürün incelemesiyle geldim.Flormar'ın yeni koleksiyonlarını sık sık takip eder ve ilgimi çeken ürünleri de genellikle denemeye çalışırım.Son zamanlarda Stay Perfect isimli bir kapatıcı çıkarmışlar.Açıkçası bu ürün bayağı bir ilgimi çekti.Tasarımıyla ve vaat ettiği etkileriyle Tarte'ın meşhur Shape Tape kapatıcısını anımsattı.O ürünü denemedim ama bundan memnun kalırsam Shape Tape'i denememe bile gerek kalmaz diye düşündüm.Daha çok yeni çıkmış ve yeni yeni denenip yorumlanan bu ürünü bir de benden dinleyin.



Ürün, 24 saat kalıcılık ve pürüzsüz taze görünüm vaat ediyor.Nemlendiren formül ve jumbo aplikatöre sahip.Ürün gerçekten büyük tasarlanmış.Benim gibi sık sık kapatıcı kullanan biri için gerçekten muhteşem olmuş bu.Elimde en sık bitirdiğim ürünlerdendir kapatıcılar ve bu ürünün tasarımına bayıldım.Aplikatörü de aynı şekilde büyük.Bunu da çok beğendim.Uygularken ürünü nokta halinde bırakmanız bile yetiyor.Tarte'ın Shape Tape kapatıcısına benzetilme sebeplerinden biri bu.Bir diğeri de kapatıcılığı.Bu ürünün kapatıcılığı çok iyi.Ürünün yapısı oldukça yoğun ve sadece bir nokta ürün koyduğunuzda bile göz altını yada kapatmak istediğiniz bölgeyi tamamen kapatabiliyorsunuz.Sivilce izlerini ve ciltteki ton farklılıklarını güzel kapatıyor.Göz altı koyuluklarını da aynı şekilde güzel kapatıyor.Neredeyse tam kapatıcılık sağlıyor diyebilirim.Ürün dağıtıldığında da pürüzsüz bir görünüm oluşuyor.Fırçayla, süngerle ve elle uygulamalarda kolaylıkla dağıtılabiliyor.Yoğun kapatıcılık isteyen kısımlarda elinizle uygulayıp dağıttığınızda neredeyse tam kapatıcılık sağlıyor.Nemli bitişli bir ürün.Kuruluğu belli etmiyor.Gün içinde az da olsa çizgilere doluyor ama çok göze çarpacak kadar değil.Kalıcılığı ise iyi.Gün boyu kaldığında çok fazla azalma olmuyor.Benim çok beğendiğim bir ürün oldu.Hatta yedeklemeyi düşünüyorum.Çok başarılı olmuş.


Ürünün bendeki rengi;

001 Fair- Sarı alt tonlu açık bir ten rengi.Benim cildimle uyum sağladı.Çok açık kalmadı.Oksitlenme de olmadığından cildimde koyuluk ve renk eşitsizliği oluşturmadı.



Flormar, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar