KPOP REAKSİYON YAZISI: ITZY- SNEAKERS👟


Merhaba~ Uzun zamandır Kpop konulu bir yazı paylaşmıyordum.Açıkçası uzun bir süredir Kpop dinlemiyordum.Daha doğrusu eskisi kadar dinlemiyorum diyeyim.Çünkü listemde arada dinlediğim Kpop şarkıları oluyor.2010'lu yılların başında çılgınlar gibi Kpop dinler, neredeyse çıkan her gruptan ve şarkıdan haberim olurdu😄.Şarkılar yetmez klipleri, canlı performansları indirirdim.Şimdi ise neredeyse tek tük dinlediğim Kpop şarkısı var.Bir ara da Kpop Reaksiyon videoları ilgimi çekmişti.Ben de yapayım diye not almışım.Bu yazımda sizlere yeni çıkan Kpop şarkılarından biri olan Itzy grubunun Sneakers şarkısı hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.



Kpop reaksiyon yazısı hazırlarken yeni çıkan şarkılardan da haberim olur diye düşündüm ama şu sıralar çıkan, benim tanıdığım yada ilgimi çeken çok fazla şarkı bulamayınca sizlere sordum.Gelen yanıtlardan biri Itzy grubunun Sneakers şarkısıydı.Diğer gelen yanıtları da dinledim ama benim ilgimi çeken bir tek bu şarkı olduğundan reaksiyon yazısını bu şarkıyla hazırlamak istedim.


5 kişilik kız grubu olan Itzy, JYP şirketine ait bir grup diye biliyorum.JYP gruplarını eskiden çok dinlerdim ama ben en son Miss A'li, 2PM'li zamanlarda takip ediyordum.JYP'den en son Twice grubunun birkaç şarkısını severek dinlemiştim.Itzy grubunun ismini de duydum ama çok fazla araştırmamıştım ve şarkılarını dinlememiştim.Yani grubu da ilk kez bu şarkıyla tanımış oldum.İlk kez izlememe rağmen tarzlarını ve seslerini beğendiğimi söyleyebilirim.


Şarkıya ve klibe bakacak olursak; video farklı konseptlerde hazırlanmış.Bu konseptlerin tasarımlarını beğendim.Özellikle renkli sneaker odası ve saray tarzı konsepti çok beğendim.Diğerleri de güzeldi.Grup üyelerinin tarzları da inanılmaz güzeldi.Hem kıyafetlerine hem makyajlarına bayıldım.Tarzlarını ışıltılarla ve bu tarz aksesuarlarla süslemeleri benim çok hoşuma gitti.Klibe de çok hoş bir hava katmış.


Şarkı da güzeldi.Bazı şarkılar başladığında heyecan uyandırır.Bu şarkıda öyle bir heyecan yaşamadım açıkçası 😄Bu sanırım dinlediğiniz şarkının sanatçısına hayran olmayla da alakalı bir durum.Ama klibin ilerleyen kısımlarındaki tarzlarını ve dansları görünce az da olsa eski Kpop hayranlığı dönemlerimdeki gibi heyecanlandım.Gerçekten çok başarılı hazırlanmış.Şarkıyı genel olarak beğendim diyebilirim.Sadece nakarat kısmının melodisini çok sevemedim.Onun dışındaki kısımlar, özellikle rap ve solo kısımları çok beğendim.Hatta solo kısımlara bayıldım diyebilirim.Grup üyelerinin sesleri güzelmiş.Şarkının sözleri de hoşuma gitti.


Uzun zaman sonra Kpop dinlemek ilginç ve güzeldi.Ama arayı bayağı açmışım.Eskisi kadar heyecanla ve zevkle takip edemiyorum.Sizin son dönemlerde çıkan ve severek izlediğiniz Kpop şarkıları varsa tavsiye olarak yorumlara beklerim😉
 

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. dinlerim severim ben de, vulnicure arkadaşımız çok yakından izliyor, yenileri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun zamandır dinlemiyorum, daha çok dizi müzikleri dinliyorum ama özlemişim😄

      Sil