FARMASİ DR C.TUNA SARIMSAK VE GINSENG SABUNU İNCELEME YAZISI🧼


Cildim genellikle yaz aylarında daha çok yağlandığından, yüz temizliğinde sıkça katı sabun kullandığım bir dönem oluyor yaz dönemi.Aslında jel temizleyicilerde de aynı etkiyi sağlayan birçok ürün olsa da katı sabunun verdiği cildi yağdan arındırma hissini daha çok seviyorum.Sadece katı sabun kullanmama rağmen cildimin nem dengesi değişmiyor neyse ki.Sadece yağlanmaya etki ediyor.Yani katı sabunlar yaz döneminde cildim için vazgeçilmezim diyebilirim.Bu yazımda son dönemlerde incelemiş olduğum bir katı sabundan bahsedeceğim sizlere.



Canlandırıcı etkiye sahip, B5 içeren ve bitkisel mucize diye adlandırılan katı sabun.Farmasi Sarımsak Sabunu, sağlıklı saç uzamasında etkili bir üründür.İçeriğinde bulunan aminoait, çinko, kükürt, C ve B grubu vitaminler ile saç dökülmesine karşı savaşır.Düzenli kullanımda saç telini kalınlaştırır ve dayanıklılığını artırmaya yardımcı olur.Yüz ve vücut için kullanılabilir.Ürün açıklamasından da anlaşılacağı üzere saç için tasarlanmış ama yüz ve vücut için de kullanılabilen bir katı sabun.Saçımda katı sabun kullanmayı sevmediğimden ürünü yüzüm için kullandım.Saç için tasarlandığından devasa bir boya sahip.100 gramlık bir ürün.Sadece yüz için kullanıldığında uzun süre gidiyor.Ürünü açtığınızda direkt kokusu geliyor.Sarımsak içerikli bir ürün olmasına rağmen, yoğun pudralı ve çok hoş bir kokuya sahip.Bu koku özellikle ilk kullanımlarda oldukça yoğun ve güzel.Ama uzun süre kullandıktan sonra üründen çok az da olsa sarımsak kokusu gelmeye başlıyor.Bu çok rahatsız edecek derecede değil tabii ki.Parfüm kokusu daha baskın.Bu arada sarımsak dışında üründe ginseng içeriği de var.Benim cilt bakımımda kullanmayı sevdiğim bir içerik olduğundan bu ürünü de severek kullandım.Ürünü bolca köpürttükten sonra cilde uygulayıp masaj yaparak temizleyip duruladıktan sonra gerçekten tertemiz bir cilt bırakıyor.Ben direkt makyajımı bu ürünle çıkarmadım ama makyaj sonrası kalıntılar için ve günlük temizleyici olarak kullandım.Makyaj kalıntılarını güzel temizliyor.Yalnız gözünüze çok değdirmemeye dikkat edin çünkü biraz yakıyor.Günlük temizleyici olarak da beğendim.Cildi fazla yağdan çok güzel arındırıyor.Cildi duruladıktan sonra fazla yağın gittiğini fark ediyorsunuz.Ama bunu yaparken cildi kurutmuyor.Tekrar yağlanmayı önlemiyor ama günlük temizlediğinizde bir müddet cildin yağlı görünmesini önlüyor.Ayrıca cildi çok güzel temizliyor ve arındırıyor.Üründe fark ettiğim bir diğer özellik ise cilt tonunu açması hatta beyazlaştırması oldu.Durulama sonrasında ciltteki beyazlama belli oluyor.Genel olarak ürünü beğendim.



Farmasi, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. hımm bunu da severek anlatmışsın, tamamdır, bu yaz tanıttığın ürünlerin kalitesi de arttı sankii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu ara deneyip beğendiğim ürünler denk geliyor😄

      Sil
  2. Farmasi'nin bu sabununu merak ettim, yakın zamanda kullanacağımı umuyorum :)

    YanıtlaSil