SLEEK I-DIVINE VINTAGE ROMANCE FAR PALETİ İNCELEME YAZISI🌆

 


Farlar, makyajımda kullanmayı en sevdiğim ürünlerdendir.Tekli, kalem yada palet şeklinde değiştirerek far kullanmayı seviyorum.Palet olarak elimde oldukça fazla ürün var.Ton farkı bile bana değişik makyaj yapma fikri verdiği için elimde çeşit çeşit renk ve tonlarda far bulunmasını seviyorum.Elimde bulunan far paletlerinden biri de Sleek markasının I-Divine paletleri.Bu paletler bana çok sevdiğim arkadaşım Cherijamu'dan hediye gelmişti.İki paleti de severek kullanıyorum.Bunların içinden Vintage Romance olanı bu yazımda anlatacağım.



Palet 12 adet far içeriyor.Bunların arasından sadece 1 renk mat ve diğerleri tamamen ışıltılı.Bu ışıltılı renklerin bir kısmı metalik yansımaya sahipken bir kısmı ise simli duruyor.Palete baktığımızda genellikle koyu tonlar göze çarpıyor.Hatta renkler gece renkleri gibi lacivert ve koyu mor tonları ağırlıklı.Bu da paletin daha ağır yada gece makyajları için kullanıma uygun olduğunu gösteriyor.Fakat palet içerisinde açık ve nude tonlardan oluşan birkaç renk de mevcut.Renklere isim verirken ise şehirlerden ilham alınmış.Farların yapıları ise yumuşak.Krem yapıya yakın bir formda.Bu şekilde olduğu için elle uygulamak daha iyi oluyor.Ayrıca farlardan tam renge yakın renk alınabiliyor.Fırçayla uygulamada ise göz altına dökülme yapıyor.Uygulama sırasında buna dikkat etmek gerek.Göz makyajı, ten makyajından önce yapılırsa daha iyi olur.Yapısından dolayı da fırçayla uygulamada farlar oldukça güzel dağılıyor.Yine de fırçayla farlardan tam renk alınmıyor.Palette duran renkten çok daha soluk renk elde ediliyor.Hatta baz üstüne de deneme yaptım ben, o şekilde bile aynı rengi alamadım.Aslında renkler ve yansımaları çok güzel ama tam renk almak için hem elle uygulamak hem de biraz uğraşmak gerekiyor.Yani pigmentasyonuna orta diyebilirim.Yine de paletteki renkleri çok beğendim.Bazen kombinleyerek bazen de tek renk olarak kullanmayı seviyorum.


Paletteki renklerin swatchları sırasıyla;

Pretty in Paris, Meet in Madrid, Court at Cannes, Lust in LA, Romance in Rome, Propose in Prague, A Vow in Venice, Marry in Monte Carlo, Honeymoon in Hollywood, Bliss in Barcelona, Forever in Florence, Love in London.

Sleek, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. isimler nefismiş yaaa :) vintage romance da ne güzel konsept, renkler de öyle, oleey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten değişik isimler seçmişler😄

      Sil