GOSH VELVET TOUCH LIPSTICK İNCELEME YAZISI💄

 


Gosh bir ara Gratis'lerde birçok çeşit ürünü satılan uygun fiyatlı ve başarılı ürünleri olan bir markaydı.Şu an bildiğim kadarıyla ülkemizde satışı yok.Çok güzel bir markaydı ve ürünlerini hala severek kullanıyorum.Bir ara Gratis'ten belli bir alışveriş yaptığınızda Gosh markasından ruj, kalem yada rimel hediye ediliyordu.Ama sanırım bu rularürünler açılmamış testerlardan seçilmiş.Çünkü benim alışverişime verdikleri ruj bu şekildeydi.Yine de tam boy ve benim sevdiğim türden bir ürün olunca severek kullandım.Bu yazımda sizlere Gosh Velvet Touch Lipstick'i anlatacağım.



Klasik stick ruj şeklinde tasarlanmış.Yapısı yoğun ve yumuşak.Sürümü oldukça kolay.Yabancıların buttery dedikleri yağ gibi kıvama sahip olduğundan ürün adeta kendiliğinden akıyor sürerken.Bir de nemli bir yapıya sahip.Uygulandığında dudaktaki kuruluğu belli etmiyor.Bitişi de nemli olduğundan dudakları nemli gösteriyor.Bu çok parlatıcı gibi bir görüntü değil de nemli ve hafif parlak bir görüntü gibi.Dudakta duruşu gerçekten çok hoş.Rujun pigmentasyonu ise yüksek.Tek katta bile dudağın rengini kapatıp kendi rengini veren bir ürün.Ben tam renk olarak kullanmayı da seviyorum az sürüp dağıtıldığında da hoş durduğunu düşünüyorum.Ürünün kalıcılığı ise az.Kremsi yapıya sahip olduğundan gün içinde maske kullanımında yada bir şeyler yiyip içtikten sonra ürün siliniyor ve neredeyse kalmıyor.Tazeleme isteyen bir ürün yani.Zaten bu tarz kremsi yapıda olan ve nemli bitişe sahip rujlar genellikle tazeleme istiyor.Yani kalıcılığı beklediğim gibi çıktı.Ürünün kokusu çok hafif şekerli ama daha çok eski ruj kokusu geliyor.Ben bu kokuyu sevdiğimden kokusu da hoşuma gitti.Ürünü genel olarak beğendim.Bitişi nemli olduğundan ve duruşundan dolayı hoşuma gitti.


Ürünün bendeki rengi;

160 Delicious- Tam bir gül kurusu rengi.Bu tonları kendime yakıştırdığımdan bu rengi de çok sevdim.

Gosh, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.





Yorum Gönder

2 Yorumlar