ALIX AVIEN DIAMOND RUJ İNCELEME YAZISI💎

 


Alix Avien, elimde çok az ürünü bulunan bir marka.Birkaç ürününü merak ediyorum ama henüz onları deneyemedim.Elimde bulunanlardan da kullanıp memnun kalma oranım yarı yarıya olduğundan yeni ürünleri alıp deneme konusunda biraz düşünüyorum.Bu yazımda Alix Avien'in Diamond koleksiyonundaki ruju anlatacağım sizlere.Özellikle rujun rengi konusunda bahsedeceğim şeyi okumanızı tavsiye ederim.Bir dizideki sahneye benzettim ki okuyunca direkt hatırlayacaksınız.Buyrun ürünü incelemeye başlayalım.



Oldukça klasik ve hafif tasarıma sahip bir ürün.Yapısı bayağı katı olmasına rağmen uygulaması oldukça kolay.Yoğun ve nemli bir yapıya sahip.Bu nemli yapının dudağı nemlendirip kuruluğu belli etmeyeceğini zannediyordum ama tam tersi aşırı derece dudaktaki kuruluğu, ölü derileri belli ediyor.Hatta çizgilere de doluyor.O görüntü pek hoş olmadığından bu duruşunu beğenmedim.Ürünü acaba az sürdüğümden mi bu şekilde duruyor dedim ama tam uyguladığımda bile parça parça duruyor.Ürünün renk ve yapısı ciltle bütünleşmiyor, aksine cilt üzerinde kalıpmış gibi duruyor.Bitişi ise nemli.Çok parlak değil, lip balm gibi nemli bir görüntü diyebilirim.Aslında rujun uzaktan duruşu fena değil ama yakından baktığınızda çok kusurlu duruyor.Bir de ben az sürüp dağıtarak da kullanıyorum arada.Bu şekilde günlük kullanım için bir tık daha iyi ama yine parça parça görüntü aşırı derecede belli oluyor.Bölge bölge boşluk görüntüsü oluşuyor.Ürünün kalıcılığı ise zayıf.Dediğim gibi ürün ciltle bütünleşmediğinden ve cilt yüzeyinde kalıp gibi durduğundan anında siliniyor.Pigmentasyonu iyi diyebilirim.Rengini tam veriyor ama parça parça duruşu bu pigmentasyonun önüne geçiyor.Ürünün kokusu ise turunçgil kokusuna benzeyen çok hafif parfümlü bir koku.Belli bile olmuyor kokusu.Ürünü maalesef duruşundan dolayı sevemedim.


Ürünün bendeki rengi;

1- Açık bir portakal rengi.Hatta mandalina rengi diyeyim çünkü bu ürünün dudakta duruşunun neye benzediğini anlatacağım şimdi.Reply 1988'in sonlarına doğru Deok Sun o sıralar moda olan Tangerine renginde bir ruj kullanmıştı.Hatta renk Deok Sun'da çok komik durmuştu.Bu rengi tam ona benzettim😄 Bir tık daha koyusu ama bu renk de dudakta biraz sırıtıyor.Rengin oturması için çok iyi bir makyaj yapmak gerek.


Alix Avien hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. tangerine :) ay reply 88 ünlü evet ama izlemedimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok komik bir dönem dizisiydi izlemeni tavsiye ederim😄

      Sil