RENGİNİ BEĞENMEDİĞİMİZ RUJLARI KULLANMA YÖNTEMLERİ💄


Herkese merhaba~
Bazen rengini denemeden aldığımız ama beğendiğimiz ürünler oluyor.Bazen bu ürünleri uyguladıktan sonra rengi bize gitmiyor.Ya açık yada koyu kalıyor.Bu özellikle rujlarda çok sık başımıza gelen bir durum.Eskiden mağazalarda deneme şansımız oluyordu fakat salgından sonra bu tester deneme işini kaldırdılar.Gerçi ben öncesinde de hijyen açısından pek denemiyordum.Bu yüzden ve online alışverişlerden elimde kalan birçok rengi bana uymayan rujum var.Bu ürünleri de atmak istemediğimden rujları farklı şekillerde kullanıyorum.Bu yazımda size bundan bahsedeceğim.



Benim kullanamadıklarım genellikle açık renkli rujlar oluyor.Uyguladığımda bana hiç yakışmıyor ve çok sırıtıyor.Bir de açık tonlu rujların dişleri sarı gösterme gibi bir eksisi de var.Koyu olanları ise bir şekilde hafifletip dağıtarak ruj gibi kullanabiliyorum.Ama bu şekilde kullanmak istemeyenler için de önerilerim geliyor.Öncelikle bu tarz renkleri bize uymayan rujları allık olarak kullanabiliriz.Zaten son dönemlerde likit ve krem allık moda olduğundan bu rujlarda bir nevi bu yapıda olduklarından bu şekilde kullanılabilirler.Özellikle stick rujları bu şekilde kullanmak oldukça kolay.Yanaklarınıza uygulayıp ister elinizle ister fırçayla kolaylıkla dağıtabilirsiniz.Likit mat rujlarda biraz daha dikkatli olmak lazım.Çok az uygulayıp, renk o kısma oturmadan hızlıca fırçayla dağıtmak gerek.Gloss şeklinde olanları ise elimizle dağıtabiliriz.Son dönemlerde parlak cilt modası var.Sadece ciltte değil göz ve dudakta bile nemli ve parlak görünüm moda.Lip glossu allık olarak kullandığımızda hem parlak görünüm elde etmiş oluyoruz hem de çok tatlı duruyor.Bir diğer uygulama yöntemi ise far olarak kullanılabilmesi.Yine bize renkleri uymayan rujlarımızı göz kapağımıza uygulayıp dağıtarak hoş bir görünüm elde edebiliriz.Burada her ürünü az uygulayıp bolca dağıtmak gerekiyor.Özellikle koyu olan rujları çok küçük nokta halinde uygulayabilirsiniz.Koyu likit rujların bir diğer kullanımı ve gerçekten çok hoş durmasını sağlayan şey ise eyeliner olarak kullanılması.Renkli eyeliner görüntüsü ayrı bir güzelken bir de kalıcılığı çok iyi oluyor.Benim, rengi bizlere uymayan rujların kullanımı hakkındaki önerilerim bunlardı.Umarım beğenmişsinizdir.



Bu yazı iş birliği değildir.

Maybelline, Golden Rose ve Flormar hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Yorum Gönder

4 Yorumlar