ALI EXPRESS TAKMA KİRPİK İNCELEME YAZISI🦋


Daha önceki yazılarımda makyajlarımda çok sık kirpik kullanmadığımı söylemiştim.Ama son zamanlarda takma kirpik görünümü hoşuma gitmeye baladı.Arada özel günlerde kullandığım yoğun makyajlarda yada günlük makyajlarımda kullanıyorum.Tek satılan ve markalı takma kirpiklerin fiyatları ben takma kirpik alışverişi yaptığım dönemlerde pahalıydı.Sanırım şu an da öyle.Ben de o sıralar Ebay yada Ali Express gibi sitelerden alıyordum.Çeşit çeşit ve çoklu, uygun fiyata birçok takma kirpik satılıyor.Elimde de bu sitelerden alınmış birçok kirpik var.Bugün bahsedeceğim kirpikler de yine Ali Express'te satılan kirpiklerden ama bunlar hediye gelmişti.Kirpikleri beraber inceleyelim.



Kirpikler çok özenli paketlerde hazırlanmamış olsalar da paket içerisine çok güzel yerleştirilmiş.Kirpikleri paketten alırken yüksek fiyatlı ürünlerle birebir aynı gibi durduklarını görüyorsunuz.Tam göz şeklinde, eğimli biçimde yerleştirilmiş ve böyle olması kirpiği, kirpik diplerine yerleştirmeyi kolaylaştırıyor.Bu kirpiklerin uygulaması da bundan dolayı oldukça kolay.Uygulama kolaylığının bir diğer sebebi de diplerinin plastik olması.Yalnız yine de tek yada birkaç hamlede uygulanmıyor.Çok az da olsa vakit harcamak gerekiyor.Uygulandıklarında ise gerçekten çok şık duruyorlar.Ben de üç çeşidi var ve üçünü de severek kullanıyorum.Kirpiklere göre makyaj yapıldığında da kirpikler çok sırıtmıyor ve hoş duruyor.Neredeyse ipek kirpik gibi duruyorlar diyebilirim.Kirpikler gözde bütün duruyor ve kirpiklerin dipleri çok belli olmuyor.Kirpikler genel olarak rahatlar ama tabii diğer takma kirpikler gibi zamanla batma yapıyor.Ama çok rahatsız etmiyor.Genel olarak kirpikleri çok beğendim.Bir de bende olanların şekillerine bakalım;


A21- Sık, kıvrık, karışık ve uzun bir model.Günlük kullanıma en uygun olanı bu ama biraz uzun.Benim göz kapaklarım düşük olduğundan uzunluğu belli oluyordu.

690- Uzun-kısa karışık şekilde yapılmış, kıvrık, yoğun siyah renge sahip, orta uzunlukta bir model.Bu inanılmaz güzel bir kirpik.Aralarında en çok bunu beğendim.Özellikle bu modeli uyguladığınızda ipek kirpik gibi duruyor.Bir de hem günlük hem özel gün makyajlarının ikisine de yakışıyor.

Y-38- Çok yoğun, dipleri sık ve uçları seyrek, çok uzun, kıvrık ve yoğun siyah renge sahip bir model.Bu bayağı yoğun olduğundan ağır makyajlara daha uygun.

Ali Express'in markasız ürünleri Çin'de üretildiğinden hayvanlar üzerinde deney yapan kategoride oluyor.

Bu yazı iş birliği değildir.
 

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. hiç takma kirpik kullanmadım. Takmak konusunda da pek becerikli olacağımı sanmıyorum ama bir ara her yerde mıknatıslı olanları görmüştüm onları merak etmiyor değilim

    YanıtlaSil