DOĞUŞ MİSTİK CHAI SADE TADIM YAZISI☕




Soğuk havalara gidecek misler gibi bir yazıyla karşınızdayım.Çok içecek düşkünü biri değildim açıkçası.Sıcak olarak da soğuk olarak da aşırı derece de içecek tüketmezdim ama son zamanlarda sanırım ağzımın tadı değişti ve genelde daha çok içecek tüketiyorum.Havalar soğuduğundan özellikle sıcak içeceklere sarmış bulunmaktayım.Tercihim genellikle siyah çay ve kahveden yana oluyor ama değişik sıcak içecekleri de deniyorum.Bu yazımda sizlere Doğuş'un Mistik Chai içeceğini anlatacağım.



Aslında içmeyi en az sevdiğim içecekler genellikle siyah çay dışındaki çaylar oluyor.Ama bazen öyle değişik aromalar çıkarıyorlar ki merak ediyorum.Doğuş'un Mistik Chai'ı da bunlardan biri.Hazır poşet çay şeklinde.İçerisinde 20 adet poşet çay var.Görüntüsünden tam böyle kışa uygun aromalar içerdiği anlaşılıyor.Yoğun ve güzel bir tada sahip olduğunu düşünerek ürünü denedim.Karışık bitki çayı olarak geçiyor.İçerisinde çay olarak siyah çay tercih edilmiş.İçeriğinde* tadı en baskın olan aromalar ise tarçın ve vanilya.Bunların dışında birçok bitki ve meyve özü olmasına rağmen vanilya ve tarçın aroması daha baskın.Bu da çayı daha çok kış çayı havasına sokuyor bence.Yapılışı işe poşet çayı fincana koyup yarısına kadar sıcak su ve diğer yarısına da sıcak süt koyuyorsunuz.4 dakika bekletip içiyorsunuz.Tek başına suyla da yapılabilirmiş ama tavsiye edilen tüketim şekli sütle birlikte içilmesi.Sadece suyla denemiştim ben de, sütle olduğu kadar lezzetli değildi.Hatta ben o şekilde hiç beğenmedim.Sütle ise tadı daha güzel.Yoğun baharatlı ama hafif de tatlı bir tada sahip.Chai latte gibi bir içecek diyebiliriz.Yine de benim bitki çaylarıyla aram pek iyi olmadığından tekrar aldığım bir ürün olmadı.



Bu yazı iş birliği değildir.


*Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. içtim bunu ben, sevemedim ama hiç ^^ bir daha asla satın almayacağım bir şey

    YanıtlaSil
  2. ay hep değişik çay içmeyi seviyorum, pekiiii tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
  3. Sütlü çayı hep denemek istemişimdir :))
    Ben de çok çay düşkünü bir insan değilim ama yazını bitki çayı hazırlarken okumuş olmak hoş tesadüf oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa tesadüfe bak😍Ben siyah çayı sütlü denemiştim ve hiç sevemedim.Bu çaya daha çok yakıştı ama yine de çok sevemedim😑

      Sil
  4. Latte gibi ise benlik değil. Demleme çaya devam o zaman.

    YanıtlaSil