2022'DE BİTİRDİĞİM KIRTASİYE ÜRÜNLERİ🖋

 


Blogumda uzunca bir süre aylık olarak bitirdiğim ürünler hakkında yorum yazıları paylaşmıştım.Bunlar genellikle kozmetik, kişisel bakım ürünleriydi.Bitenler yazılarına bir sene kadar önce veda ettik.Kozmetik dışında en sevdiğim şeylerden biri de kırtasiye ürünleri.Özellikle de defter ve kalem almayı çok seviyorum.Bu sene neden bir senelik biten kırtasiye ürünleri yazısı yazmayayım dedim ve bir sene boyunca biten kırtasiye ürünlerimi biriktirdim.Bu yazımda size bu ürünler hakkındaki fikirlerimden bahsedeceğim.



Biten defterler, planlayıcılar ve not defterleri;

Not  tutmayı sevdiğimden bol bol defter kullanan biriyim.Defterleri ilk aldığımda başta kıyamıyorum ama başlayınca da nasıl bittiklerini anlamıyorum.Gelin bakalım bu sene hangi defterleri bitirmişim.

Iggy Dream Notebooks 36- Üzerinde farklı farklı kedi çizimleri olan inanılmaz tatlı tasarıma sahip bir defter.İçi noktalı, bundan dolayı çizim defteri yada bullet journal olarak da kullanılabilir.Ben dizi replikleri için kullanmıştım ama defteri o kadar çok beğendim ki tekrar alıp kendi ajandamı bununla hazırlayabilirim.

Umur Collection Hello Kitty Çizgili Bloknot- 100 sayfalık, 12.5x19 cm boyutunda.Her sayfasının alt kısmında da Hello Kitty çizimi var.Kapak kısmındaki puantiyeli desen ve Hello Kitty çizimi de çok şirin.Ben bu tarz üstten telli olan bloknotları kullanmayı çok seviyorum.Hello Kitty hayranı olduğumdan bunu görünce almıştım.Kullanması çok keyifli bir defterdi.Genellikle karışık notlarımı almak için kullandım.Hala satışta olsaydı tekrar alırdım.

Çınar 96 Yaprak Çizili Bloknot- 13x21 boyutunda.Çok çok güzel çiçek desenli kapağa sahip.Ben bu tarz çiçek desenli ürünleri kullanmayı da çok seviyorum.Bu defteri kitap alıntıları ve notları için kullanmıştım.

Pi-Note Defter- Çizgili sayfalardan oluşuyor.Dış kapağı siyah renk üzerine yeşil çiçek desenleri çizilerek tasarlanmış.Bunun tasarımını da çok beğendim.Sayfaları biraz kolay yıpranıyor yazı yazarken.Bu defteri de Siyer, Peygamberler Tarihi çalışmalarım için kullanmıştım.

Deffter Bir Defter Ne İşe Yarar Love- Sarı arka plan üzerine çizim yapılmış ve metin hazırlanmış şirin bir defter.Ürünün kodu; 64927-3.Sert kapak, 96 yaprak, enzo kağıt ve çizili defter.Bir ara bu 'bir defter ne işe yarar' defterleri çok popülerdi.Bu defteri de blog notlarım için kullandım.

Demat Türk Telekom Ajanda- İlk sayfaları ajanda gibi kişisel bilgilerin yazılabilceği, takvim içeren sayfalardan oluşuyor.Ama diğer sayfaları düz ve tarih yok.Çizgili yada kareli değil.Böyle defterleri kullanmayı da seviyorum.Bir de sert kapaklı.Bu defteri de Meal çalışmalarım için kullanmıştım.


Kiwoo Design Masaüstü Haftalık Planlayıcı- Bu tarz masaüstü planlayıcılar el altında olunca kolay oluyor.Benim kullandığım kedi desenliydi ve inanılmaz şirindi.Büyük kısmında haftanın bütün günlerinden oluşan bir bölüm vardı.Yanındaki kısımda da yapılacaklar listesi bölümü vardı.Birkaç sayfa yapılacaklar listesi kısmı kaldı.Onun dışında ürünü bitirdim.

English Home Sticky Notes- Bu ürünü görür görmez aşık oldum.English Home'un çiçek desenlerine bayılıyorum ve kırtasiye ürünlerinde kullandıklarını görünce bu ürün kesinlikle benim olmalı dedim.Deseni inanılmaz güzel.İçerisinde de aynı desene ait hem kocaman yapışkanlı not kağıtları hem de yine aynı desenli ince ve uzun not kağıtları vardı.Bunları keyifle kullandım ama geri kalan post-it ve yapışkanlı düz not kağıtlarını kullanamadım.Bunların yapıları çok kaliteli olmadığından yapışkanları hemen bozuluyordu.Hatta bir kısmı da kaldı.Bu arada ürün English Home'da satıştan kalksa da birçok muadili hatta birebir aynısı yapıldı.Neredeyse bütün kırtasiyelerde bulabilirsiniz.

Fabooks 2022 Ajanda- Telli ve pembe arka plan üzerine yapılmış inanılmaz güzel çiçek desenlerine sahip kapağı var.Ben yıllık ajandalarda genellikle telli ajanda kullanmayı seviyorum, daha pratik oluyor.Son iki senedir de Fabooks'un ajandalarını kullanıyorum ve aşırı memnunum.Hem aylık hem de günlük planlamalar yapılabiliyor.Telli olduğundan da istediğiniz sayfa açık kalıyor.Ayrıca ekstra not sayfaları ve stickerları da mevcut.Bu tarz ajandalara göre de fiyatı oldukça uygun.


Chenyang Telli Küçük Note Defteri- Kapak kısmına çiçek şeklinde boşluklar tasarlanarak arka sayfasındaki pembe sayfayla bütün bir desen sağlanmış.Bu konuda şık bir defter.Mini boyda ve çizgili.Genellikle dizi replikleri için kullandım.

Markası Olmayan Desenli Küçük Not Defteri- Küçük olmasına rağmen oldukça kaliteli hazırlanmış bir defter.Kapağı sert, ayracı ve lastiği var.Yandan baktığınızda sayfa kısımlarına renk eklenmiş ve rengarenk bir görüntüsü var.Sayfaları çizgili ve tarih yazma bölümleri var.Blog notlarım için kullandım.


Kalem ve diğer bitenler;

Tipp-Ex Rapid Daksil- Normalde bu tarz daksillerin ucu fırça şeklinde olur ama bu daksilin ucu elastik bir keçe ggbiydi.İlk kullanımlarda zorlandım ama zamanla alıştım.Fakat yapısı inanılmaz suluydu.Kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyordu.Yazı kapatmak konusunda da çok başarılı bulmadım.

Serve Berry Gel Pen Pastel Renk- Bunlar pastel tonlarda mor, yeşil, pembe, mavi, turuncu renklerden oluşan basmalı jel kalemlerdi.Çok büyük hevesle aldım ama beni hayal kırıklığına uğrattı.Öncelikle renkler pastel gibi değil daha canlıydı.İlk zamanlar yazarken çok ürün geliyordu ve ben küçük yazı yazamıyordum.Bunun dışında ürünleri kullandıktan hemen sonra kapatmama rağmen çok hızlı kurudular ve fazla kullanamadım.

Pensan Ofispen 1010- Kapaklı, siyah tükenmez kalem.Her zaman elimin altında bulunur bu tarz kalemler.Siyah kalem kullanmayı seviyorum.Bu da güzel bir üründü.

Scrikss Smoothie Gel Pen- 0.7 uçlu, siyah jel kalem.Bu da ince ve küçük yazma konusunda beni bayağı yordu ama severek kullandığım bir ürün oldu.Rengini tam veren ve simsiyah yazan bir kalemdi.

Proteks Fineliner 0,4 mm- İnce, keçe uçlu turuncu kalem.Stabilo'ya muadil olduğundan dolayı aldım.Yazması oldukça rahat ve kolay ama rengini çok beğenemedim.Neon gibi duruyor.

Gıpta Fineliner Thick-  İnce 0,4 mm keçe uçlu kalem.Ne kadar kalın dese de bence ince uçlu bir kalem.Evet sizi şu an benim kullanmayı en çok sevdiğim ve favorim olan kalemle tanıştırıyorum.Bu kaleme aşığım.Farklı renkleri sevsem de en çok siyah renkle yazmayı tercih ettiğim için bu kalemde de siyah rengi tercih ettim.Şunu fark ettim ki benim yazı tipim en güzel bu kalemle yazılabiliyor.Ucu incecik ve keçe olduğundan simsiyah yazılabiliyor.Ayrıca yazı düzenini de çok rahat ayarlayabiliyorsunuz.Ben yazımı bir miktar da bu kalemle güzelleştirdim.O kadar beğendim ki bitince hemen iki tane daha aldım.Uzun süre de dayanıklı.Hatta ben bir tanesinin kapağını kaybettim haftalar önce ve hala simsiyah yazıyor.Muhteşem bir kalem. 

Benim 2022'de biten kırtasiye ürünlerim bunlardı.Umarım keyifle okumuşsunuzdur ve aralarında merak ettikleriniz varsa fikir olmuştur.

Bu yazı işbirliği değildir.

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Markası Olmayan Golden Gate Bridge Desenli Küçük Not Defterini beğendim ben :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de not defterlerine bayılırım. Hepsi çok sevimli ve güzel görünüyor. İnsan yazı yazmaya kıyamıyor. :))

    YanıtlaSil
  3. maşallah hepsini kullandın yaniii defterlerin :)

    YanıtlaSil
  4. Cicili bicili not defterlerim var ama şimdiye kadar kullanmaya kıyamadım onları :) 2023'te bir güzellik yapayım kendime hiç değilse birini kullanmaya başlayayım :) Bu arada ikinci fotoğraftaki sarı defter çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle oluyorum ama kullanmaya kullanmaya nereye kadar diyorum😄Deffter'in ürünleri güzel oluyor:)

      Sil
  5. Kırtasiye ürünlerine bayılırım:))) Defterler, kalemler, notluklar:)))) Hepsi ayrı güzel, çok sevdim hepsini:))))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel not defterleri bayıldım.🤗

    YanıtlaSil
  7. hello kity çok tatlı :) 100sayfa olması da güzel daha önce sayfa sayılarına hiç dikkat etmedim bu tarz ürünlerin

    YanıtlaSil