EYÜP SABRİ TUNCER DOĞAL DİŞ MACUNU İNCELEME YAZISI🦷


Diş macunu konusunda aradığım özellik genellikle beyazlatma etkisi oluyor.Aslında diş etlerim çok hassas ve çoğu fırçalamada kanıyor.Bu yüzden hassas diş macunları seçmem gerek.Beyazlatma etkisi olan diş macunları genellikle diş etlerini yoran cinsten oluyor.Ama maalesef buna pek dikkat etmiyorum.Çünkü hassas olan diş macunları da sanki dişlerimi güzel temizlemiyormuş gibi geliyor.Son zamanlarda Eyüp Sabri Tuncer markasının diş macunları dikkatimi çekti.Markanın birçok ürününü severek kullanıyorum ve içerik açısından da beğeniyorum.Diş macunlarını da bir denemek istedim.Bu yazımda bahsedeceğim.



Benim bu yazımda bahsedeceğim, Eyüp Sabri Tuncer'in Karanfilli olan diş macunu.Propolis ve Misvaklı olanları da var.Aralarında en çok karanfilli olanı merak ettiğimden ilk önce onu denedim.Diğerlerini de denersem bu yazıya eklerim.Ürünü incelemeye başlayalım.Doğal karanfil özlü mükemmel diş macunu.Diş minesine zarar vermeden temizler ve dişlerinizin doğal beyazlığına kavuşmasına yardımcı olur.İçeriğindeki karanfil yağı sayesinde diş etlerinin rahatlamasını sağlar ve mükemmel kokusuyla ferahlık verir.Thymol kekik bitkisinden elde edilir, ağız içinin temizlenmesine yardımcı olur ve hoş bir koku bırakır.Çay ağacı yağı ile plak oluşumu, ağız kokusu ve diş eti problemlerinin önlenmesine yardımcı olur.Formülündeki doğal mentol ile gün boyu ferah kalmanızı sağlar.Şeker içermez.%100 doğal Stevia kullanılmıştır.SLS, florür, titanium, dioxide, paraben, boya, gluten, şeker ve tuz içermez.Ürün 75 mllik, az bir miktar bile diş temizliğine yettiğinden uzun süre gidiyor.Yapısı orta yoğunlukta.Rengi şeffaf ve beyaz arası.Yapısında dişi çizecek partikül gibi minik içerikler yok.Yani fırçalarken dişleri zedelemediğini düşünüyorum.Bahsettiğim gibi çok az bir miktar bile diş ve ağız temizliğine yetiyor.Çok fazla köpürmüyor.Ama buna rağmen dişleri hatta ağız içini temizlemede çok başarılı.Karanfil zaten diş sağlığına katkısı olan bir içerik.Diş ağrım olduğunda genellikle karanfil kullanıyorum.Zaten ürünü alırken de bu içeriğin dişlere faydası olacağını düşünerek almıştım.Temizlik konusunda gerçekten çok beğendim.Beyazlatma konusunda ise yoğun bir beyazlık sağlamıyor ama dişin kendi beyaz görünümünü geri kazandırıyor.Daha beyaz görünmesini sağlıyor yani.Temizleme ve diş rengini açma konusunda başarılı.Diş etlerimin kanamasında herhangi bir değişiklik olmadı.Bu benim fırçalama şeklimle de alakalı olabilir.Bunların dışında üründen buram buram karanfil kokusu geliyor.Fırçaladıktan sonra da o karanfil kokusu uzun süre kalıyor.Severek kullandığım bir ürün oldu.Tekrar satın alabilirim.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Eyüp Sabri Tuncer hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Eyüp Sabri Tuncer'in diş macunlarını birkaç senedir kullanıyorum, ben de çok sevdim, bitkisel içerikli olduğu için tercih ediyorum:) Kömürlü olanını daha çok seviyorum, Misvak Özlü olanını kullanamadım pek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa bitkisel içerikli bir diş macununu beğendim:)

      Sil
  2. tamam bakayım buna :) ben daha çok koku ve tat bakıyom bunlarda :) karanfil iyimiş :)

    YanıtlaSil