LOTTE RILAKKUMA SKINNY CACAO PEPERO TADIM YAZISI | KORE'DE PEPERO GÜNÜ🍡


Blogumda paylaşmayı en çok sevdiğim şeylerden biri de mektup arkadaşlığıydı.Blogumu ilk açtığım dönemlerde dünyanın dört bir yanından birçok mektup arkadaşım vardı ve sık aralıklarla mektuplaşıp hediyeleşirdik.Bunun amacı mektup geleneğini sürdürmek, mektuplaştığınız kişinin yaşadığı yerin kültürünü birebir ondan öğrenmek ve dil geliştirmek.Ben mektuplaşmayı inanılmaz çok seviyordum, gerçekten çok keyifliydi ama artan kargo fiyatları ve gümrük kurallarından dolayı zamanla mektuplaşmayı azaltıp kesmek durumunda kaldım.Bazen geçekten çok özlüyorum.Bunları anlatma sebebim, bu yazımda anlatacağım ürünün bana Koreli mektup arkadaşım tarafından gönderilmesi.Ürünü o zaman deneyip not almıştım.Paylaşmak şimdiye kaldı.



Bu yazımda bahsedeceğim ürün bir pepero.Pepero, Kore'de çok meşhur olan bir atıştırmalık.Öyle ki Pepero Günü diye özel bir gün bile var.Kasım'ın 11'inde kutlanılan bu günde Koreliler sevgililerine sevgilerini sunmak için birbirlerine Pepero hediye ediyorlar.Peperoyu, çikolatalı bisküvi çubukları gibi tanımlayabiliriz.Bizdeki Biscolata Stix gibi.Adına gün bile düzenlenen bu atıştırmalığın haliyle çeşitleri de bol.Benim denediğim Pepero, Lotte markasının Rilakkuma karakteri iş birliğiyle çıkarılmış bir ürün.Rilakkuma da çok tatlı bir ayıcık karakteri.Kore hayranlığım sırasında keşfedip sevdiğim bir karakterdi.Rilakkumalı ürünleri ayrı bir sevdiğimden bu Rilakkuma Pepero'ya da bayılmıştım.Dış ambalajında çok şirin bir Rilakkuma çizimi olması da hoşuma gitti.Ürünün içi de pembe bir ambalajla hazırlanmış.Her yönüyle şirin olması Kore ürünü olduğunu ispatlıyor resmen😄 Ürünün adından da anlayacağımız üzere bu peperolar diğer peperolara göre daha ince hatta bayağı ince şekilde diyebilirim.Hatta elene kadar bir kısmı kırılmış ama yenebilecek durumdalardı.Kakaolu bir ürün.Çikolatasının dışında bisküvi çubuğu da kakaoluydu.Yani ürün tam anlamıyla benlikti.Tadım yaptığımda çikolatalı kısmının tadı bana bitter çikolata tadı verdi.Çok yoğun değil ve baymayan hoş bir lezzete sahip.Ürün kakao bazlı olduğundan çikolatası da bitter olarak yapılmış.Bisküvisi de aynı şekilde çok orantılı bir kakao tadına sahip.Lezzetli bir üründü.Ulaşabileceğim bir ürün olsaydı sıkça alabilirdim.




Bu yazı iş birliği değildir.
 

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. bilmiyordum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Mektuplaşmak gerçekten de çok güzeldi eskiden, çok severdim ben de:))) Atıştırmalıklar lezzetli görünüyor:)))

    YanıtlaSil