CATRICE OMBRE TWO TONE LIPSTICK | İKİ RENKLİ RUJ İNCELEME YAZISI💄

 


Gradient Lips yani gölgeli dudak makyajı modası Kore'den dünyaya yayılınca bu moda için ürün çıkaran markalar oldu.Gölgeli dudak makyajında dudağın dış kısımlarına açık renk iç kısımlarına ise koyu renk uygulanıp dağıtılıyor.Bu dudağın daha küçük görünmesini sağlıyor.Batı makyaj trendlerinde ise gradient lips makyajının tersi yapılıyor.Dış kısımlar koyu iç kısımlar açık kalacak şekilde.Böyle olunca da dudak daha büyük görünüyor.Bunlar ayrı ayrı rujlarla uygulanırken birkaç kozmetik firması bu duruma pratik bir çözüm bulmuş ve iki renkli rujlar üretmiş.İlk çıktığı dönemde çok merak etmiştim ve acaba düzeltmeye yada herhangi başka uygulamaya gerek kalmadan tek başına bu ürünler yeterli olabilir mi diye düşünmüştüm.Ben alana kadar canım arkadaşım sevgili Cherijamu beni bu rujlardan biriyle tanıştırdı.Catrice Ombre Two Tone Lipstick incelemesine başlıyorum.



Ürün, iki geçiş tonlu ruj olarak geçiyor.Öncelikle tasarımından bahsetmek istiyorum.İnce ve dikdörtgen şeklinde tasarlanmış ki sade ve aşırı şık duruyor.Ruj ise baklava şeklinde tasarlanmış.Rujun %70lik kısmı açık, %30luk kısmı ise koyu renkten oluşuyor.Bu iki renk aynı renkte fakat farklı tonlara sahip.Duruşu oldukça şık ve üründen çok hafif de şekerli hoş bir koku geliyor.Yapısı yoğun bir ruj.Ayrıca nemli bir yapıya da sahip.Dudaklardaki kuruluğu belli etmiyor.Parlak bitişli.Pigmentasyonu çok yüksek.İlk uygulamada ve tek katta bile dudağın rengini tamamen kapatıp kendi renklerini tam veriyor.Kalıcılığı ise orta.Gün sonuna doğru çok hafif renk kalıyor.Ben hem Kore tarzı hem de Batı tarzı dudak makyajını arada değişimli deniyorum.Kore tarzında yani koyu ton iç kısımda açık renk dış kısımda olacak şekilde denedim.Rujun renkleri yoğun ve tonlar birbirine yakın olduğundan açıkçası gradient lips görüntüsü oluşmadı.Hatta gölgeli görünüm belli bile olmadı.Tam tersi olan Batı tarzı dudak makyajında ise, yani koyu ton dış kısımda açık ton iç kısımda olacak şekilde uyguladığımda, koyu olan ton biraz kalın hat şeklinde kaldığından hoş durmuyor, dağıtmak gerekiyor.Uygulaması zor bir ürün.Ruj dışarı taşıyor ve şekilsiz duruyor.Ürün iki tonlu, aslında güzel düşünülmüş ama ürünü uyguladıktan sonra öylece bırakamıyorsunuz, biraz tuhaf duruyor.Uygulama sonrasında düzeltme yapmak gerekiyor.Bu ürünü en iyi uygulama şekli hafif sürüp dağıtmak.Bu şekilde istenilen görüntüyü elde edebiliyorsunuz.


Ürünün bendeki rengi;

050 Please Tell Rosy- Çok canlı açık ve koyu pembe renklere sahip bir ruj.Uygulandığında bayağı canlı duruyor.


Catrice, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. İki tonlu rujla ilk kez tanışıyorum. Resimdeki duruşu hoşuma gitti, renk ayrıca güzel. Rengin kod numarasını yazmanız yerinde olmuş, işime yarar bu bilgi. Çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında fikir olarak çok güzel, daha kullanışlı olsaymış güzel olurmuş😊

      Sil