Cherijamu'dan Gelen Hediyeler 4


Bu seri herhalde 873645863'e kadar gidecek😆 Canım arkadaşım sanki olacakları hissetmiş ve önden beni mutlu etmek için bir sürü güzel şey göndermiş.Genellikle Cherijamu ile doğum günlerimizde hediyeleşiriz.Doğum günüme 3 ay vardı bu hediye geldiğinde ve kargo filan beklemiyordum.İsmimi söyleyince kargocu hadi canım Cheriamu mu dedim öyle de çıktı☺Dünya güzeli arkadaşım bir sürü güzellik göndermiş bana.Çok sevindim.Çoğu da ulaşamayacağım yani burada mağazası bulunmayan markalardan ve denemek istediğim ürünler.Moralim bozukken baktım baktım mutlu oldum.




Unboxing videoları gibi yapalım.İlk önce paketin açılmış halini görün😁Tırırım🥁



Hediyelerin ilk partı;

Procsin Anti Pollution Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu- Procsin ürünlerinin hepsiyle cildim anlaşamıyor.Yarısıyla anlaşıyor yarısıyla anlaşamıyor.Bunu da detaylı yazacağım.
Mumuso Happy Rich and Gentle Cleansing Foam
Mumuso Aloe Cleansing Foam-Mumuso'da ürünler görünce acayip sevindim.Burada yok ve denemek istiyordum.
Isana Young Peeling Aktiv Kohle
Derma Derm Sun Protection Cream
Oriflame Cherry El Kremi
Fulljion İpek Böceği Kozası- Bu ürünü de denemek istiyordum.Süper oldu.
Innisfree It's Real Squeeze Mask Lime- Innisfree!! Kağıt Makse!!!
Bioaqua Cactus Mask
Bioaqua Cherry Gel Mask
Bioaqua Blueberry Gel Mask
Bioaqua Aloe Mask-Bioaqua ürünlerini merak ediyorum.Aliexpress'te uygun fiyata bulabiliyorken ülkemizde baya pahalıya satılıyor tam bilemedim sebebini.Deneyip yorumlarımı paylaşacağım.
Absolute New York HD Flawless Powder Foundation HDPF04 Nude
HM Eyeshadows 7317
HM Matte Lipsticks- HM ürünlerini görünce de çok sevindim.Burada bulmam pek mümkün değil.
Catrice Creatrice Creamy Matte Lipstick Palette 010 Back to the Nudes- İlk defa bir ruj paletim oldu sanırım.Bir tane far paleti içinde vardı ama böyle tamamen ruj paletim yoktu😁Bayıldım.
Ali Express Takma Kirpikler A21 ve Y-38(yukarıdan aşağı sırayla)


Hediyelerin ikinci partı Flormar'ın Free Sprit koleksiyonunu parçası olan makyaj çantasının içindeydi.Geldiğinden beri elim hep bu çantaya gidiyor☺



Bir tester junkie olarak tester kullanmayı ve bitenler de yorumlamayı seviyorum.Hatta beğendiğim ürünlerin de tam boylarını alıyorum.Bakalım çantanın içinden hangi testerlar çıkmış;

Manhattan 3in1 Easy Make Up Fondöten 32 Classic Ivory- Bu markayı merak ediyordum.Sanırım ülkemizde yok.Böyle farklı yerlerde satılan ürünlerin de fondötenlerini denemeyi çok severim.Bu fondöteni de çok beğendim.Denemedim ama Biraz Rimmel London'ın fondötenlerini andırıyor olabilir.
Garnier BB Cream Original Light
Maybelline Dream Touch Woner Nude Fondöten 30 Sand- O kadar mı güzel fondöten.Harika.Acayip beğendim.bu da yok sanırım ülkemizde yada geldi gitti😁Bitenlerde bahsetmiştim.
Bioderma Atoderm Ultra-Nourishing Anti-Irritation Shower Oil- Bu da çok değişik ama bir o kadar da güzel bir ürün.Bioderma ürünlerini severek kullanıyorum zaten.
Bioderma Atoderm Ultra-soothing Balm
Garnier Pure Active 3in1
Shiseido Waso Quick Gentle Cleanser- Shiseido ürününü daha önce Japonya'da satılan versiyonlarını denedim ama Japonya dışında satılan o tipik pahalı Shiseido ürünlerini denememiştim.Bunu görünce baya sevindim.
Le Petit Marseillais Çilekli Duş Jeli
Kiehl'sUltra Facial Cleanser- Kiehl's i de ilk defa denedim.Bitenlerde bahsederim.
2x Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu Normalden Karmaya Ciltler

Hepsi harika testerların ve kullandıklarımın hepsini de beğendim.

Silver Shine Waterproof Eyeliner WE101
Essence Kajal Pencil 0 Black
Rival de Young Eyeshadow Pencil 11 Frosty White
Rival de Young Super Star XXL Volume Mascara 01 Black
Golden Rose Metals Metallic Liquid Eyshadow 208 Copper Dust
Aktuğu Kozmetik Easy Eyeliner Shape
The Pink Ellys Brow Pomade- Bu ürünü merak ediyordum👍
NYX Prismatic Eyeshadows PS01 Frostbite- Bunun bir diğer rengini de diğer pakette göndermişti Cherijamu.Okumak için tık tık.Bu arada Cherijamu eski NYX Face Award kazananlarından.Videosunu izlemek isterseniz şuraya link bırakıyorum.
Alterra Lipgloss 515 Soft Red- Alterra markası da merak ettiğim markalardandı.
Catrice Ombre Two one 050 Please Tell Rosy- Bu ombre rujlardan da denemek istiyordum.Catrice'te olduğunu bilmiyordum.Bu ürünü de gördüğüme çok sevindim.
Rival de Loop Lipstick 04
Rival de Loop Long Lasting Lipliner 05 Iced Rose
Essence Lipliner 15 Honey Berry- Bu dudak kalemi bende vardı ama bir kıyaslayayım dedim arasında hem yapı hem renk farkı çıktı.Yani şuan iki farklı renkte dudak kalemim olmuş oldu.😁
NYX Wicked Lippie WIL02 Scandalous
NYX Wicked Lippie WIL12 Envy
Canadian Beauty Everything Balm Sweet Cream




Cheriamu'nun bir de miniği oldu.Ayrı şehirlerde yaşadığımız için doğum ve 40'ına yetişemedim ama sağolsun hediyelerini göndermiş.Çok hayırlı bir evlat olur ve uzun sağlıklı ömre sahip olur inşaAllah👶

Ve her zamanki gibi hediyelerin arasında şirin mi şirin bir not kağıdı.

Canım arkadaşım hediyelerin için çok teşekkür ederim😘İnşaAllah evladınla ailenle sağlıklı mutlu bir ömrün olsun.


Not: Hediye göndermek için bazen istek geliyor.Eski snail mail penpallardan olduğumdan çok hoşuma gidiyor tabi ki.Sizler de böyle bir talepte bulunmak isterseniz instagram ve mail aracılığıyla bana ulaşabilirsiniz.





Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. ne güzel şeyler de oluyo hayattaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Kutu açma yazılarını okurken çok keyif alıyorum. Hediye olması da çok güzel olmuş.Güzel günlerde kullanın. :)
    Bloğunuzu Deep'in yazısından keşfettim, bana da beklerim. :)
    wwww.morduslerkitapligi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de keyifle okuduğum ve izlediğim konulardan💚 Blogunuzu takipteyim😊

      Sil
  3. Ne tatli bir blogunuz var boyle cok begendim benim de Guney Kore den bir mektup arkadasim var ama sinava girecek diye bu aralar cok
    mektuplasamiyoruz. Bend e bliguma bekliyorum canim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ne tatli bir blogunuz var boyle cok begendim benim de Guney Kore den bir mektup arkadasim var ama sinava girecek diye bu aralar cok
    mektuplasamiyoruz. Bend e bliguma bekliyorum canim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim.Evet o zamanlar yoğun oluyorlar.Şirin blogunuzu takipteyim

      Sil
  5. Ne tatli bir blogunuz var boyle cok begendim benim de Guney Kore den bir mektup arkadasim var ama sinava girecek diye bu aralar cok
    mektuplasamiyoruz. Bend e bliguma bekliyorum canim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil