Maybelline Super Stay 14HR Lipstick


Merhabalar~

Sizlere bu yazımda acayip güzel bir ürün anlatacağım.Maybelline'in Super Stay serisinden 14 saat kalıcılık vaad eden rujları.Aslında bendeki renkleri çok canlı,ben normalde nude tonlar tercih ediyorum günlük makyaımda,ama yine de hafif de olsa kullandığımda bile memnun kalıyorum.Tam denediğimde ise neredeyse dört dörtlük diyebileceğim bir ruj.Hatta şöyle söyleyeyim koleksiyonunuzda kırmızı rujlarınızın arasına mutlaka alın diyebileceğim bir ruj.Neyse hemen anlatmaya başlayayım.


Ağır yapıda bir ruj.Sürüldüğünde dudak rengini tamamen kapatıyor.Renk neyse öyle duruyor dudakta ki bu çok iyi bir özellik.Rngi tam vermeyen ve kapatıcılığı olmayan rujlar uygulandığında ruj parça parça duruyor ve hoş bir görünüm olmuyor.El swatchında parlak bitişli gibi duruyor fakat dudak ta kadifemsi bir bitişi var.Mat gibi aşırı kuru değil,parlak bitişli de değil.Pürüzsüz ve çok şık duruyor.Hafif yapışkan bir hissi var ama rahatsız edici derecede değil.Harika bir ruj.Hem yapı hem renk hem pigmentasyon açısından mükemmel.Renkler o kadar güzel ki kırmızı bu olabilir yada fuşya tam bu renktir diyorsunuz.Kalıcılığa gelirsek tüm gün bütün rengi sürerek deneyemedim.Ama az uygulayıp dağıtarak uzun süre test ettim onda bile kalıcılığı iyiydi.Tazeleme illa ki ister ama diğer rujlara nazaran bunun daha az olacağını düşünüyorum.Allık olarak da denedim burada kalıcılığı daha çok fakedebiliyorsunuz.Sürüp dağıtana kadar renk oturuyor biraz.Bu da kalıcılığının olduğunu gösteriyor.Çok güzel meyvemsi de bir kokusu var.


Renkleri inceleyelim;




160 Infinitely Fuchsia- Canlı,mor alt tonlu,koyu pembe tonlarda diyebileceğimiz bir renk,fuşya rengi.Canlı bir renk olmasına rağmen hafif koyu alt tonlara sahip olduğu için dudakta o kadar canlı ve absürd durmuyor.Koreliler henüz bu rengi görse kaçırmazlar😁 Ben de blogdaki dizi karakterleri yazılarımda kullanmıştım bu rengi sanırım.




540 Ravishing Rouge- Koyu,vişne alt tonlu kırmızı.Dünyadaki en güzel kırmızı rujlardan biri.Koyu tonlarda harika bir kırmızı.Kırmızı ruj severlere tavsiye edebileceğim bir ürün.Acayip şık,tok,bütün duruyor.İçerisinde çok çok ufak ışıltılar var ama ancak flaşla görebiliyorsunuz.Bu ışıltılar rengin daha canlı durmasını sağlıyor.



Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. ikisininde rengi çok güzelmiş gerçekten, özellikle fuchsia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim😊Bu rujların popüler olması lazım ama sanırım kimse keşfetmemiş😁

      Sil
  2. ne güzel renkler bunlar ki yaa.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar yeni keşif ettim.Harika yaralı ipuçları ile dolu olan blogunu çok sevdim.Bloglarımdan takip ettim(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😊 Ben de blogunuzu takipteyim👌

      Sil
  4. baak bi son yazısımaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir yazı hem de en sevdiğim yazılarımdan💚

      Sil