TOO FACED CHOCOLATE BAR EYE SHADOW PALETTE İNCELEME YAZISI🍫

 


Kısacık bir aranın ardından tekrar merhaba.2022 yılı sağlık açısından benim için çok koşuşturmalı bir yıl oldu.Sonlarında da bu koşturma devam ediyor.Umarım bundan sonrası bolca sağlıkla geçer.Herkes gibi ben de hastalık ve sonrasında gelişen hastane koşuşturmalarını sevmeyenlerdenim.Kendimle birlikte herkese bol sağlık diliyorum.Aslında dün bir dizi yazısıyla geri dönüş yaptım.Ama bu yazıda bahsetmek istedim neden buralarda olamadığımdan.Neyse efendim dönelim yazımıza.Beni Instagram'dan takip edenler fazlasıyla çikolata bağımlısı olduğumu bilirler.Buradan da ilan edeyim😄Efendim hem çikolata bağımlısı hem de kozmetik seven biri olarak piyasaya çıkan ilk çikolata temalı kozmetik ürünlerinden birini almazsam olmazdı.Bunlardan en dikkat çekeni de Too Faced'in Chocolate Bar far paleti.Gelin beraber inceleyelim ürünü.



İsminden de anlaşılacağı üzere bar çikolata şeklinde tasarlanmış bir ürün.Dış ambalajı tamamen metalden yapılmış ve oldukça kaliteli.Mıknatıslı şekilde kapanıyor.Şekli bildiğimiz çikolata şeklinde ki ben buna bayıldım.İçinde ise büyük bir aynası var.Ayrıca ürünü açtığınızda buram buram çikolata kokuyor.Burada bir şeyden bahsetmek istiyorum.Kozmetik ürünlerde çikolata kokusunu sevmem.Çok yapay ve kötü bir çikolata kokusu kullanılır genelde.Ama ilk defa çikolata kokan bir kozmetik ürününü çok beğendim.Gerçek bir çikolata gibi ve çok güzel kokuyor.Farlar %100 kakao tozundan yapılmış.Bunun da kokuya katkısı olabilir.Antioksidan-yoğun kakao içeren mat ve ışıltılı 16 renk ile çikolata isteğinizi şımartın.Kakao tozu tabanlı Chocolate Soleil Bronzer'dan ilham alınmıştır.Palet içerisinde Glamour Guide imzalı üç farklı makyaj seçeneği sunulmuştur*.Palet içerisinde daha çok kahverengi, çikolata tonlarından oluşan renkler var.Tabii farklı renkler de eklenmiş.Hem mat hem ışıltılı tonlardan oluşan hem günlük kullanılabilecek hem de özel günlerde daha koyu makyajlar yapılabilecek harika renkler içeriyor.Ben özellikle geçiş renklerini çok beğendim.Ayrıca palette 2 adet büyük far var.Bunlar far olarak kullanılabileceği gibi pudra ve aydınlatıcı olarak da kullanılabiliyor.Pudra özellikle far bazı olarak güzel ama pudra olarak kullanmak için biraz koyu.Aydınlatıcı ise pembe alt tonlu, bol ışıltılı ve yansımalı duruyor.Yapıları yumuşacık ve tozutma yapmıyor.Kalıcılığı iyi.Farların pigmentasyonu güzel.Yalnız fırçayla pigmentasyonu bir miktar azalıyor.Mat renklerde bu çok belirgin olmasa da ışıltılıları fırçayla uygulamak isterseniz öncesinde fırçanızı bir spreyle nemlendirmenizi tavsiye ederim.Yada parmakla uygulamak en rahatı.Buna rağmen farlar hem fırçayla hem parmakla kolay bir şekilde ve eşitçe dağıtılabiliyor.Palet en sevdiğim kozmetik ürünlerimden biri.Hem kullanmayı sevdiğim hem de her zaman koleksiyonumda tutmak istediğim bir parça.



Farların renklerinin swatchları sırasıyla;

Gilded Ganache, White Chocolate, Milk Chocolate, Black Forest Truffle, Triple Fudge, Salted Caramel, Marzipan, Semi-Sweet, Strawberry Bon Bon, Candied Violet, Amaretto, Hazelnut, Creme Brulee, Haute Chocolate, Cherry Cordial, Champagne Truffle.

Renklerin isimleri de çok lezzetli duruyor🤭


*



Too Faced, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Az önce instagram paylaşımında gördüm, bayıldımm:))) Hiç makyaj sevmeyen ben bayıldım gerçekten:))) Çikolata gibi duruyor:))) Hiç far paletim yok, alırsam bunu alayım bence:)))) Bir de hayvanlar üstünde deney yapmayan markalar arasında:))) Ambalaj mükemmel kesinlikle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı bir ürün gerçekten ve resmen çikolata gibi😄

      Sil
  2. yeniyor mu bu :) geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil