TOMORROW KORE DİZİSİ KONUSU, OYUNCULAR VE DİZİDEN REPLİKLER📅


Tür: Fantastik, Dram, Aksiyon

Yıl: 2022

Bölüm Sayısı: 16


Oyuncular:

Kim Hee Seon- Koo Ryeon

Ro Woon- Choi Jun Woong

Lee Soo Hyuk- Park Joong Gil

Yun Ji On- Lim Ryung Gu


Konusu:

Choi Jun Woong, azimli ve uzun süredir iş arayan bir gençtir.Sonuna kadar gelse de mülakatlarda elenir.En son girdiği mülakattan geçtiğine emindir ve annesine haber verir.Fakat kendisiyle mülakata giren kişinin torpille onun yerine girdiğini öğrendikten sonra eve gitmeye yüz bulamaz.Kendi kendine yürürken bir adamı köprüden atlamak üzere bulur ve onu intihardan vazgeçirmeye çalışır.Bu sırada başkasının işini yapıyor olduğunun farkında değildir.Tam bu esnada köprüden atlamaya çalışan bu adamı, öteki dünyadan, intihar edenlere engel olmakla görevli ölüm melekleri bulur.Adama Choi Jun Woong'un müdahale ettiğini görünce sinirlenirler.Bu esnada adam kendini atarken Choi Jun Woong onu kurtarmak isterken göle düşer.Bu olaydan sonra Choi Jun Woong komaya girer.Risk Yönetim Ekibi yani insanları intihardan kurtarmakla görevli ölüm meleklerinin işi bu şekilde karışınca, Choi Jun Woong'un ruhunu, şirketleri Jumadeung'a götürürler.Burada ona, bedenen uyanıncaya kadar Risk Yönetim Ekibi'nde iş verirler.Ekip küçüktür ama birçok hayatı son anda kurtardıkları için aslında şirketin en önemli  bölümüdür.Ekibin lideri cehennemden gelmiş olan Koo Ryeon ve Lim Ryung Gu'dur.Ekip, negatif enerjileri yüksek ve intihara yakınlaşmış insanların bildirimlerini aldıkları anda yeni görevlerine başlarlar.Beraberce birçok hayata dokunup kurtaracaklardır.Bu esnada geçmiş yaşamdan da hayatlarından birçok iz bulacak ve eski hayatlarındaki tanıdıklarıyla karşılaşacaklardır.


Yorumlarım;

Bu sene izlediğim en güzel yapımlar biriydi.Hatta izlediğim en iyi ikinci dizi diyebilirim.Oyunculardan sadece Lee Soo Hyuk'u biliyordum ve diğerlerini daha önce izlememiştim.Bu yüzden diziye çok adapte olamam diye düşünüyordum ama ilk bölümden itibaren ekrana kilitleyen muhteşem bir diziydi.Oyuncuların performansları çok iyiydi.Neredeyse kusursuzdu.Ama dizide daha çok anlatılmak istenenler ve günümüz problemleri dikkat çekiyordu.Bu tarz toplumsal sorunların işlendiği başka diziler de izlemiştim ama en başarılı bu dizide anlatılmış.Olaylar anlatılırken resmen o duyguları hissediyorsunuz.Dizideki öteki dünya anlayışı bu sefer diğer izlediğim ölüm ötesi konulu dizilerden farklıydı.Bizim inanışımıza benzettim ben biraz.Mesela intiharın kesinlikle çok ağır cezalandırılması bu benzerliklerden biriydi.Zaten dizinin büyük kısmında da bu konu ele alınmış.Geçmişten günümüze farklı farkı birçok bireysel ve toplumsal konular ele alınarak hikayeler hazırlanmış.Hepsi de çok etkileyiciydi.Bu arada Lee Soo Hyuk dizide inanılmaz cooldu, buna değinmeden geçemeyeceğim😄Aynı şekilde Kim Hee Seon da👍 Bu tarz fantastik dizileri izlemeyi zaten seviyordum bu dizi de favorilerim arasına girdi.


Diziden Replikler;








































































Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. ölüm melekleri, fantastik, oley en güzeliii :) saol alayım listeye :)

    YanıtlaSil
  2. fantastik dizileri ben de seviyorum, kim seo yeon'da var sanırım dizide bir izleyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. ya bu kore dizilerini hiç izlemedim ben :))

    YanıtlaSil