NATURE REPUBLIC WHITE VITA FLORAL MASK SHEET İNCELEME YAZISI🌼


Eski Kore kozmetik markalarını hatırlayanlardan kimler burada😊Nature Republic de, Etude House, Innisfree, The Face Shop gibi eski Kore markalarından.Renkli kozmetik ürünleri de var ama genellikle cilt bakım ürünleriyle meşhur bir markaydı.Bildiğim kadarıyla ülkemizde satışı yok ama deney yapmasaydı burada satışının olmasını çok isterdim.Cilt bakım ürünlerinin yanında renkli kozmetik ürünlerini de sevdiğim bir marka.Bu yazımda sizlere markadan denemiş olduğum White Vita Floral Kağıt Maske'yi anlatacağım.



Beyaz çiçeklerin vitaminlerinden oluşan içeriğe sahip.Aydınlatma ve nemlendirme etkilerine sahip.Cildin temiz görünmesini sağlar.Diğer kağıt maskeler gibi bir paket içerisinde geliyor.Maskeyi cildinize yerleştirip 10-20 dakika bekletip çıkarıyorsunuz.Kalan ürünü cildinize masaj yaparak yediriyorsunuz.Maskedeki serum diğer çoğu maske gibi şeffaf değil.Beyaz ve losyon kıvamında bir serum.Maskeyi çıkardıktan sonra kalan ürün cilde dağıtıldığında cilt kalan serumu hemen emiyor.Maske cilde aydınlık görüntüyü, cildin tonunu açmadan nemli ve canlı bir görüntü olarak sağlıyor.Nemlendirme konusunda orta halli diyebiliriz.Cildi içeriden ve dışarıdan güzel nemlendiriyor ama bu nem herhangi bir şey uygulamadan, ciltte sadece maskenin etkisi varken belli oluyor.Maskeden sonra cilde fondöten uygulandığında ciltte kuruluk varsa pul pul kuru görüntü oluşuyor.Yani nemlendirmesi yoğun ve yeterli değil.Ayrıca bu nem uzun süre kalmıyor.Maskenin cilde verdiği parlak görüntüyü sevsem de nemlendirmesini yeterli bulmadım.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Nature Republic, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Kağıt maskeler pratik olsa da etkilerinin pek kalıcı olmaması üzücü bence, özellikle ücretleri de bu kadar artmışken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.Etkilerinin daha uzun süreli olmasını isterdim ben de😑

      Sil
  2. yani olmasa da olabilir gibiii :)

    YanıtlaSil
  3. Ben hatırlıyorum markayı :) ama hiç denk gelmedim türkiye'de. şimdi görünce şaşırdım :) ayrıca hayvanlar üzerinde deney yapılması otomatik olarak devre dışı bırakıyor kendini bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba satılmadı ülkemizde.Yada aloe vera jeli satılmış olabilir o ürün çok popülerdi.Maalesef deney yapan kısımda😑

      Sil