H&M INFINITE IMPACT EYE COLOUR TEKLİ FAR İNCELEME YAZISI💖


H&M kıyafet dışında kozmetik ürünleri de satan bir marka.Makyaj fırçalarından rujlara, farlardan ojelere birçok kozmetik ürüne sahip.Bir giyim markası olmasına rağmen kozmetik ürünleri oldukça özenli hazırlanmış.Hem şık tasarıma sahipler hem de ürünler oldukça başarılı.Ben de denediğim ürünleri genel olarak beğendim.Bu yazımda sizlere H&M Beauty'nin tekli farları olan Infinite Impact Eye Colour ürününü anlatacağım.



Ürünün ismi sonsuz etkili göz boyası şeklinde.Göz alıcı renkler ve büyüleyici tonlara sahiptir yazıyor üzerinde.Ürünler karton bir ambalajın içerisinde satılıyor ve bu şekilde olması benim hoşuma gidiyor açıkçası.Ürünü daha iyi ve özenli gösteriyor.Hem dış ambalajı hem de ürünlerin kendisi sade ve şık tasarıma sahip.Farlar altın renginde ve ortası şeffaf şekilde tasarlanmış ve bu şekilde çok şık duruyorlar.Ben ürünün etkisiyle birlikte görünüşüne de baktığımdan bunu beğendim😄İçerisinde 2 gram ürün bulunuyor.Aslında az gibi dursa da uzun süre gidiyor.Çünkü pigmentasyonları çok iyi.Fırçaya az bir ürün aldığınızda bile tüm göz kapağınıza yetiyor.Tam renk veriyor.Bende hem yoğun ışıltılı hem de hafif ışıltılı iki farklı renk var.İkisi de fırçayla çok kolay uygulanabiliyor ve eşit dağıtılabiliyor.Yoğun ışıltılı farların fırçayla uygulamada pigmentasyonu zayıf olabiliyor ama bu farlarda fırçayla uygulamada bile tam renk alıyorsunuz.Ama gün içinde ışıltıları göz altına hafif dökülme yapıyor.Buna rağmen kalıcıkları iyi.Parmakla uygulamak ise biraz zor.Uygulaması da dağıtması da zor oluyor.Fırçayla daha rahat uygulama yapılabilen bir ürün.Farların yapıları ise çok yumuşak değil.İnce yapıdalar ama çok kremsi değiller ve tozutma yapmıyorlar.H&M'in bu tekli farlarını çok sevdim ve severek kullanmaya devam edeceğim😊


Ürünün bendeki renkleri;

Golden Light- Yoğun ışıltılara sahip tam bir altın rengi.Pigment olarak bile kullanılabilir.

Love Letter- Çok az metalik yansımalara sahip, sıcak alt tonlu gül kurusu rengi.Bu renk geçiş rengi olarak kullanıldığında çok şık duruyor.


Renklerin swatchları sırasıyla; Golden Light, Love Letter.


Farların içerikleri yukarıdaki resimdedir.

H&M Beauty, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Yazılarını her okuduğumda far almaya niyetleniyorum:))) H&M'nin yıllar önce çalışırken pembe bir farını almıştım, güzeldi o da:) Gül kurusu olan güzel görünüyor:)
    Konuyla ilgili değil ama C vitamini serumu soracaktım ben sana:) Daha önce yazdın mı bilmiyorum, gözden kaçırdığım bir yazın var mı? Hangisi iyi diye soracaktım, biraz araştırdım ama kafam karıştı açıkçası, yardım isteyecektim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir ara sırf farlara sarmıştım bunlar hep o dönemden kalma😄Ben C vitamini kullanmıyorum.Açıkçası çok da araştırmadığım için bir öneri veremeyeceğim😕

      Sil
  2. sevdiysen pekiii o zamansa :)

    YanıtlaSil
  3. Renkler hoşmuş gerçekten. İncelemen için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  4. Konuyla alakam yok ama buralardaydım :) Reklamlara bir tık attım :)

    YanıtlaSil