ALTERRA LIPGLOSS İNCELEME YAZISI🌟


Lip glosslar trendlere geri dönünce makyaj koleksiyonumuzdaki lip glossları da daha sık kullanır olduk.Ben lip gloss kullanmayı seviyorum ve tekrar moda olmasına çok sevindim açıkçası.Işıltısız da kullanılıyor ama son zamanlarda bol ışıltılı lip glosslar daha çok tercih ediliyor.Diğer rujlarım kadar olmasa da makyaj koleksiyonumda bir lip gloss kısmı var tabii😄Bunlardan biri olan Alterra Lipgloss'u anlatacağım bu yazımda sizlere.



Alterra, Rossmann mağazalarında satılan bir marka.Doğal kozmetik markası olarak geçiyor ama içerikleri ne kadar doğal bilgim yok.Merak ettiğim ve denemek istediğim bir markaydı.Bu ürünle birlikte markayı denemiş oldum.Alterra Lipgloss'un tasarımı oldukça sade.Tipik lip gloss tasarımında.Fırçası küçük ama uygulaması kolay.Kokusu meyveli gibi.İçeriğinde E vitamini ve shea yağı bulunuyor.E vitamini cilt için yararlı bir içerik, shea yağı da nemlendirme konusunda başarılı bir içerik.Ürüm uygulandığında dudakları nemlendiriyor ama uzun süre kalmıyor bu nem.Bir de onarıcı olarak değil de anlık nemlendirme için iyi.Orta yapılı bir ürün ve yapış yapış bir his bırakmıyor.Hatta ağırlık da yapmıyor.Dudağa parlak, ışıltılı bir görüntü katıyor.Ürünün pigmentasyonu orta.Diğer lip glosslara göre bir tık daha fazla renk veriyor.Uyguladığınızda renk ve parlaklık eşit duruyor.Kalıcılığı ise zayıf.Gün içinde tazelemek gerekiyor.Benim sevdiğim bir ürün oldu.Sık kullanacaklarım arasında.


15 Soft Red- Kırmızıdan çok pembe renge sahip.İçerisinde altın rengi ışıltılar olan koyu pembe.Işıltıları çok güzel.Rengini çok beğendim.


Alterra markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Yorum Gönder

2 Yorumlar