NATURALOVE TİTREŞİMLİ GÖZ MASAJ ALETİ İNCELEME YAZISI👀

 


Yaş aldıkça göz çevresi problemleri de bende bir miktar arttı.Eskiden beri göz altlarımda koyuluk vardı zaten.Arada bu görünüm azalır arada da çoğalırdı.Bu probleme kesin bir çözüm bulamadım.Aslında çok kötü de değil ama ben o görüntünün tamamen kaybolmasını istediğimden o kısımlardaki ufak bir koyuluğu bile problem olarak görüyorum.Bunun dışında göz çevremde uyku, yorgunluk, soğuk, ödem gibi faktörlere bağlı şişlik oluyor.Çizgi oluşumu ise başladı ama şimdilik yavaş ilerliyor.Açıkçası göz çevreme çok fazla bakım yapmıyorum ama son dönemlerde bu problemler gözüme batınca yavaştan bakım rutinime göz çevresi bakımı da ekledim.Kullandığım ürünlerden biri de Naturalove'ın Titreşimli Göz Masaj Aleti.Bir süredir kullanıyorum ve etkilerini sizlerle paylaşmak istedim.


Titreşim özelliği sayesinde cilde masaj yapar.Cilt bakım kremleri ile birlikte kullanıldığında kremlerin emilimini hızlandırır.Göz çevresindeki kan dolaşımını hızlandırır, koyu halkaları azaltmaya yardımcı olur.Kullanımı; göz çevresine az miktarda krem sürün ve ellerinizle yayın.Krem kullanmadan da kullanılabilir.Cihazı açmak için parmağınızı akıllı sensörün üzerine koyun.Masaj aletini göz çevrenize değdirin ve dairesel hareketlerle masaj yapın.Ürünü cildinizden uzaklaştırdığınızda otomatik olarak kapanacaktır.Kullanımdan sonra ürünü su ile yıkamayın, masaj başlığını kuru bir bezle temizleyin.Masaj aletine doğrudan krem ve yağ uygulamayın.Yüze uygulama yaparken aynı bölgeye 5 dakikadan fazla masaj yapmamaya dikkat edin.Gelelim benim yorumlarıma.Ürün oldukça güzel tasarlanmış ve çok hafif.Sadece bir adet AAA pil ile çalışıyor.Bu da uzun süre dayanıyor.Ürün üzerinde değişik bir şekle sahip akıllı sensör kısmı var.Elinizi oraya değdiğinizde ve uç kısımdaki metal masaj yerini yüzünüze değdiğinizde otomatik olarak titreşime geçiyor.Çok hızlı ve yoğun bir titreşime sahip.Ben masaj yaparken aleti yavaş yavaş hareket ettiriyorum kan dolaşımı titreşimle daha çok hızlansın diye.Ürünü genel olarak tek başına kullandım.Çoğunlukla yağ yada krem kullanmadım.Bu haliyle bile alet göz çevresinde güzelce kayıyor ve cilde yapışmıyor.Birkaç kere de göz maskesinden sonra denedim.Gerçekten ürünün daha hızlı emilmesini sağlıyor ve maskenin etkisini artırıyor.Ben ikişer dakika masaj yaptım genellikle ve her gün kullandım.Biraz hızlı ısınıyor daha doğrusu bir göz çevresine uygulama yaptıktan sonra biraz ısınmış oluyor masaj kısmı.Bekleyip diğer göz çevrenize uygularsanız daha iyi olacaktır.Bende gösterdiği en belirgin etki göz çevremdeki şişliği alması oldu ki bu aleti kullanma sebebim de buydu.Göz altındaki koyulukları giderme konusunda ise biraz yavaş etki ediyor.Ama düzenli kullanımda bu koyulukların da azaldığını fark ediyorsunuz.Titreşimli olduğu için ise çizgilere uzun süre kullanımda iyi geleceğini düşünüyorum.Bu konuda da bende bir miktar etkisini gördüm.Ürünü yüzümün diğer kısımlarında küçük küçük oluşan çizgilerde de ara sıra kullanıyorum.Uygun fiyatlı ve çok güzel bir ürün.Ben severek kullandım ve kullanmaya da devam ediyorum.




Naturalove markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. hiç aklıma gelmeyecek bir aletmiş ama evet tabisi lazım olabilir :) koyuluk ve şişlik mi ayol senin yüzünden hep gözlerime bakıcam artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünülmüş bir alet:)Ben dönem dönem böyle detaylı bir cilt incelemesi moduna giriyorum😄

      Sil
  2. Göz çevresine elle masaj yapsak bu kadar etkili olmaz diye düşündüm. Göz çevresinde şişlik yaşamıyorum ama çizgilere müdahale için eninde sonunda ihtiyacım olacak. Titreşimli göz masaj aleti aklımda olsun, deneyimi paylaştığınız için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii bu alet biraz daha fazla ve hızlı etki eder.Rica ederim:)

      Sil