H&M EYESHADOW PALETTE İNCELEME YAZISI🎀


HM'in kozmetik ürünlerini beğeniyorum.Bir ara uygun fiyatlı kozmetik markaları arasındaydı ve ürünleri de başarılıydı.Hala kozmetik satışı devam ediyor mu bilemiyorum ama benim elimde hala severek kullandığım ürünleri mevcut.Genellikle sade tasarıma sahip ürünlere sahip ve neredeyse her ürün çeşidi bulmak mümkün.Hatta makyaj aksesuarları bile var.Bu yazımda H&M'in denediğim ürünlerinden biri olan Eyeshadow Palette'ini anlatacağım.



Palet 12 adet toz fardan oluşuyor.Renklerin ikisi mat geri kalanları ise ışıltılı.Farların yapısı incecik.Tamamen toz yapıda.Yumuşak ve kremsi dokuya sahip değiller.Aksine hafif sert bir yapıları var.Parmağa ve fırçaya ürün alırken biraz zor oluyor, birkaç kat üst üste almak gerekiyor.Sert yapıda olmalarına rağmen eşit dağıtılabiliyor çoğu renk.Olduğu yere yapışmıyor farlar.Paletteki farların pimentasyonu ise orta.Tam renk almak için bolca ürün almak yada üst üste uygulamak gerekiyor.Parmakla çok daha fazla renk alınıyor ama dağıtması zor oluyor.Fırçayla ise renklerin görünümü çok hafifliyor.Işıltılı ve canlı renklere sahip farların tam renk duruşu güzel olduğundan bunları parmakla uygulamak daha iyi oluyor.Işıltılılar zor dağılırken matlar daha kolay dağıtılabiliyor.Kalıcılığı ise güzel.H&M'in bu paletinde farklı ton seçenekleri var mı bilemiyorum, bendeki paletin üzerinde rengin ismi yazmıyor.Bendeki bu palet pembe, mor ve nude tonlardan oluşuyor.İçerisinde benim sevdiğim renkler de bulunduğundan paleti sevdim.Özellikle bazı ışıltılı tonları tek başına kullanmayı seviyorum.Yapı ve pimentasyon açısından da başarılı olsaydı favori ürünlerim arasında yerini alabilirdi.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Paletteki renklerin duruşu sırasıyla yukarıdaki resimdedir.Benim favorilerim; 2, 3, 6, 7 ve 8. renkler oldu.

H&M, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Selamlar, HM'nin paleti ufak görünüyor ama renk sayısı oldukça fazlaymış. Yumuşak formlu farlar daha çok hoşuma gider :) İnceleme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farların yapısı daha yumuşak olsaydı daha başarılı olurdu.Rica ederim

      Sil
  2. Renkleri çok tatlı, teşekkürler tanıtımınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de renklerini çok beğendim.Rica ederim

      Sil
  3. Palet gayet güzell ama hm de hiç görmedim fark edemedim demek kii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara kozmetik ürünleri satıştan kalktı denildi ama ne kadar doğru bilemiyorum

      Sil
  4. renkler ne hoşşşş :)

    YanıtlaSil