ISANA YÜZ TEMİZLEME YAĞI İNCELEME YAZISI🌹


Yüz temizleme yağlarıyla ilk tanışmam Kore markası The Face Shop'la olmuştu.Oldukça ilginç gelmişti ilk başlarda ama zamanla makyaj temizleme açısından büyük kolaylık olduğunu fark ettim.Daha sonra farklı markalar da yüz yıkama yağları üretmeye başlayınca ve ürüne ulaşmak kolay olunca cilt temizliği rutinimde farklı markaların temizleme yağlarını kullanmaya devam ettim.Denediklerimden birisi de Isana'nın Gül içerikli Yüz Temizleme Yağı.Bu yazımda bu üründen bahsedeceğim sizlere.



Bakım sağlayan yüz temizleme yağı.Kuru ve hassas ciltler için.İçeriğindeki gül özü ve değerli badem yağı ile cildinizi nazikçe makyajdan temizlerken cilde temizlik esnasında bile nem sağlayarak bakım yapar.İçeriğindeki bakım kompleksi ile hassas formulasyon birlikte etki ederek cildi kir partiküllerinden arındırarak cildi nazikçe temizler.Suya dayanıklı makyajı bile kolayca temizler.Üstelik temizledikten sonra cilt üzerinde yağlı his bırakmaz.Nazikçe yüz, göz ve dudakları temizler.Sabah ve akşam iki-üç pompa kadar elinize sıkın, cildinize nazikçe masaj yaparak uygulayın.Vegan bir üründür.Bunlar ürün üzerinde yazan özellikleriydi.Gelelim yorumlarıma.Bu ürün uygun fiyatlı yüz temizleme yağları arasında o kadar övüldü ve o kadar popüler oldu ki çok merak ettim açıkçası.Özellikle kış dönemlerinde makyajımı çıkarmak için temizleme yağı kullandığımdan ürünü aldım.Yağın yapısı oldukça ince.Benim ilk kullandığım temizleme yağının yapısına çok benziyor.Eskiden ince yapılı temizleme yağlarını severdim ama zamanla yapıdan çok etkileri daha çok ilgimi çekmeye başladı ürünlerin.Bunun yapısını da beğendim.Kullanım önerisinde iki-üç pompa demiş ama kesinlikle yetmiyor.Az makyaj yaptığım zamanlarda bile üç pompa yetmiyor.Tam olarak 14 pompayla yüzünüzü temizleyebiliyorsunuz.Üç pompa makyajı çok az yumuşatıyor, temizlemeye yetmiyor.14 pompa ise cildi temizlemek için yeterli oluyor.En azından bende bu şekilde işe yaradı.Yine de bu kadar kullanmama rağmen maalesef makyajı arındırmadığını fark ettim.Hem kuru hem nemli şekilde denememe rağmen makyajı tamamen çıkarmadığı gibi kalıntı da bıraktı.Uzun bir süre masaj yapmayı da denedim.Makyajı eritiyor fakat tamamen temizlemiyor.Sonrasında mutlaka ama mutlaka bir jel temizleyiciyle üzerinden geçmek gerekiyor.Mesela suya dayanıklı olmayan bir rimeli eritse bile tamamen temizlemiyor.Suya dayanıklı olmayan makyajlarımı bile bu ürünle temizleyemedim.Büyük ihtimalle kuru ve hassas ciltliler için olduğundan temizleme etkisi de hafif kalmış olabilir.Aslında ürün yapı ve kolay durulanabilirlik açısından çok iyi ama makyajı çıkarmaması beni üzdü.Durulama sonrasında ise cilde, yoğun yağlı his bırakmadan hoş nemli bir his sağlıyor.Cildi yormuyor.Bu arada Isana ürünlerinde benim yaşadığım bir problem oldu, sizde de var mı merak ettim.Ben bazen cilt bakım ürünlerini indirimde alıp ürünleri kullanana kadar muhafaza ederim.Birkaç Isana ürününü de o şekilde kullandım ve kötü koktuklarından bozulup bozulmadıklarını anlayamadım.Tavsiyem Isana ürünlerini tam kullanacağınız zamanlarda almanız.Bu şekilde ürünü daha sağlıklı şekilde kullanabilirsiniz.Ürün çok tavsiye edilince kesinlikle seveceğime emindim ama makyaj temizleme konusunda başarılı bulmadım maalesef.




Isana, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu tür yüz temizleme ürünlerini incelemeyi çok seviyorum. Bunu da not aldım. Şu an ben de Nivea'nın yüz temizleme jelini kullanıyorum. Onu da tavsiye ederim. 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea'nın birçok temizleme jelini denemişimdir ve hepsinden de memnun kalmıştım.Gerçekten güzel temizleme ürünlerine sahip

      Sil
  2. Isana'nın genelde duş jellerini kullandım ve çok sevdim, hayvanlar üstünde deney yapmadığı için de seviyorum:) Bu yağını hiç bilmiyordum. Senin yazıların sayesinde ürünler hakkında bilgim oluyor. Makyaj hakkında pek bir şey bilmiyorum açıkçası:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de duş jellerini merak ediyorum markanın.Faydası oluyorsa ne mutlu bana

      Sil
  3. markayı seviyom genelde

    YanıtlaSil