BACK TO THE FUTURE KOLEKSİYONUM🚗


Bazı filmler, diziler, kitaplar vardır her izlediğimizde her okuduğumuzda bize mutluluk veren.Bazılarının anısı olur bazıları ise sadece her zaman iyi gelir.Tabii ki benim de tekrar tekrar izlemekten okumaktan bıkmadığım hatta bana keyif veren favori film, dizi ve kitaplarım var.Hatta bunlara hayranlık derecesinde bağlıyım.O fimleri, dizileri izlemek veya kitapları okumak ayrı bir keyif veriyor bana.Bunlardan biri de Back To The Future serisi.İzlemeyi en sevdiğim ve hayranı olduğum bir seri.Bu seriye ait mini bir koleksiyon yaptım ve bu yazımda sizlere Back To The Future koleksiyonumdan bahsedeceğim.


Biraz Back To The Future hayranlığımdan bahsedeyim.Ben küçüklüğümden beri film izlemeyi seven biriyim.Özellikle yabancı filmleri televizyonda yakaladığımda kaçırmazdım.Back To The Future yani Geleceğe Dönüş'ü ilk ne zaman izledim hatırlamıyorum ama büyük ihtimalle televizyonda denk geldim ve sonrasında filmin hayranı olup her bulduğum yerde izlemeye başladım.Film, zaman yolculuğu yapabilen bir araba icat eden Dr Emmett Brown ve ona yardımcı olan lise öğrencisi Marty Mcfly'ın geçmiş ve gelecek yolculuklarını ve maceralarını konu alıyor.Zaten konusu hayran olmama başlı başına yetiyor.Bunların dışında oyuncuların efsane iyi performansları, filmin müzikleri ve tabii ki zaman yolculuğu aracı olan Delorean filme hayranlığımı kat kat arttırdı.Hala daha bir yerde Geleceğe Dönüş filmiyle ilgili bir şeyler gördüğümde dönüp bakar, izler ve okurum.E tabii arada seriyi izlemeye de devam ediyorum.Back To The Future serisini bu kadar sevince kendimce ufaktan koleksiyon yapmaya başladım.Back To The Future koleksiyonumdaki ürünlere bakalım.


Back To The Future Üçlemesi DVD- Benim gibi Back To The Future serisi hayranı birinin elinde bulunması gereken bir üründü kesinlikle.İçerisinde 3 filmin de bulunduğu DVD setini arada açar izlerim.1. film Marty'nin 1950'lere olan yolculuğunu, 2. film 2015 macerasını ve 3. film ise 1885'e dönüşlerini anlatıyor.İnternet dışında bu şekilde izleme seçeneğim olduğu için DVD şeklinde elimde bulunmasını seviyorum.Ayrıca bir gün koleksiyona yer ayırabilirsem bu setin duruşu da güzel olacak.



Delorean Zaman Makinesi Minyatür- Koleksiyondaki en güzel parça.Filmde izlemeyi en sevdiğim kısımlar genellikle Delorean'ın olduğu kısımlar oluyor.Arabaya ayrı bir hayranlığım var.Bu ürün de minyatür şeklinde ama neredeyse birebir aynısını yapmışlar.Kapıları yukarı doğru açılıyor, koltukları kumaştan ve arkasında yakıt bulunan kısmı birebir aynı yapmışlar.Oldukça da ağır bir materyalden yapılmış.Bu parçayı acayip seviyorum.Dediğim gibi koleksiyona yer ayırabilirsem Delorean da baş köşede yerini alacak.



Back To The Future Mini Bez Çanta- Filmin benim gibi hayranları çok olunca baskısı olan ürünler yapılıp satılıyor.Açıkçası benim hoşuma giden bir durum.Günlük kullanabileceğim ürünler üzerinde Back To The Future'u anımsatan baskıları görmek hoşuma gidiyor (ürünlere kıyamadığından günlük kullanamadı😄).Bu minik bez çanta da makyaj malzemeleri koymak için uygun.Ben bir ara kullanmıştım ama daha sonra kıyamayıp koleksiyon ürünlerin arasına koydum.Üzerindeki Delorean'ın üçlemeye uyarlanmış çizimini de ayrıca çok beğendim.


Back To The Future Kartpostal- Back To The Future'ın film afişinin kartpostal hali de koleksiyonumdaki ürünler arasında.Bunu asla kimseye gönderemeyeceğim için koleksiyona koydum.Film afişi birebir ve çok net bir şekilde kartpostala işlenmiş ve çok güzel duruyor.Bu arada kartpostal koleksiyonu da yapmayı sevdiğimden bu ürüne bayıldım.

Benim Back To The Future koleksiyonumdaki ürünler bu şekilde.Koleksiyonumun en önemli eksik parçası bence film afişi posteri.Bulabilirsem onu da ekleyeceğim.Yazarken canım izlemek istedi bir ara açıp izleyeyim🤭

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Geleceğe Dönüş filmleri klasikler arasında ve izleyipte sevmeyen yoktur sanırım. Koleksiyondaki parçalar çok hoşuma gitti. Araba da harika hakikaten. Hele o yakıt bölümü :)
    Bu yıl yeni biten Sundance Film Festivali'ni takip ettim. Film sayısı çok fazlaydı ve sadece birkaçını yazabildim. Yazamadıklarım arasında STILL A Michael J. Fox Movie (2022) diye bir film vardı. Eminim filmde Marty McFly'la ilgili anlatımlar da vardır. Bir gayret gelirse bana postunu da yazabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi ilk kez sizden duydum, ilk fırsatta bakayım.Hatta yazınızı okuyayım önce öyle izleyeyim

      Sil
  2. aaaa arabayı alcam ben deee oleeey ya saol :) en az 50 kez izledim :)

    YanıtlaSil
  3. dvd koleksiyonum geldi aklıma, duygulandım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen eskiden aldığım filmleri saklasaymışım diyorum ben de

      Sil