GOLDEN ROSE METALS KOLEKSİYONUNU İNCELİYORUZ🤖

 


Metalik renklere ve metalik duruşa sahip ürünleri seviyorum.Bir dönem metalik renklerde kozmetik ürün modası vardı.Rujlarda çok kısa süren bir trend oldu ama metalik renkli farlar uzun süre kullanıldı.Ben her türde ürününü sevsem de bir ara metalik duruşlu farların hayranıydım ve makyajlarımda sıkça kullanıyordum.Hala elim arada bu renklere gider.Duruşlarını ve özellikle metalik yansımalarını seviyorum.Golden Rose, bir ara metalik tonlara sahip bir koleksiyon çıkardı ve bu koleksiyonda ilgimi çeken ürünler oldu tabii ki.Koleksiyondan denediğim ürünlerin yorumlarını paylaşacağım sizlerle.


Koleksiyon Metals Serisi olarak geçiyor.Ojelerden tutun kalem farlara, rujlara kadar birçok ürün çeşidi var bu koleksiyon içerisinde.Hepsinin etkileri ve renkleri ayrı güzel.Ben koleksiyondan likit far ve lip gloss denedim.Yorumlarıma bakalım.


Golden Rose Metals Metallic Liquid Eyeshadow

Işıltılı bitiş sağlarken yüksek renk verir.Uzun süre dayanıklı ve canlı metalik görünüm sağlar.Bu likit far, lip gloss şeklinde tasarlanmış.Aplikatörü bile bu şekilde.Sünger bir aplikatöre sahip.Boyutu da aynı lip glosslar gibi ve likit fara göre bana oldukça fazla ürüne sahipmiş gibi geldi.Uzun süre kullanılabildiğinden sevdim.Bir de ürün uzun zamandır bende olmasına rağmen herhangi bir kuruma olmadı.Dayanıklı bir likit ürün.Yapısı köpük gibi, inanılmaz hafif ve yumuşak.Uygulaması ve dağıtması oldukça kolay oluyor.Dağıttıktan sonra kremsi ama çok da nemli olmayan bir yapıya dönüşüyor.Pigmentasyonu çok yüksek.Direkt aynı rengi veriyor.Yoğun metalik görünüm için tam da kullanılabilir, günlük doğal makyajlarda dağıtılabilir de.Dağıtıldığında metalik görünümü bayağı azalıyor ve rengi daha hafif bir tona dönüşüyor.Bir de pimentasyonu yüksek olduğundan çok hafif küçük bir ürün göz kapağına tamamıyla yetiyor.Parmakla da fırçayla da kolay ve eşit dağıtılabiliyor.Metalik ve tam renk için parmakla uygulamayı tavsiye ederim.Kuruma hızı ise fena değil.Kuruduktan sonra kalıcılığı bayağı iyi.Gün boyu bozulmadan duruyor göz kapaklarında.Ürünün bendeki rengine de bakalım;



108 Cooper Dust- İçerisinde mürdüm ve gri tonlar barındıran koyu bakır rengi.Baktığınızda açık kahverengi gibi duruyor ama yansıması koyu bakır rengi tonlarında.Bu yansıma tamamen metalik.Dağıtıp kullanıldığında ise gri tona sahip bir kahverengiye dönüşüyor.


Golden Rose Metals Metallic Shine Lip Gloss

Parlak, metalik bitiş.Uzun süre dayanıklı ve tamamen kapatıcı.Klasik lip gloss tasarımına sahip.Rose-Gold temalı olduğundan paketini beğendim.İnce ve yassı sünger bir aplikatörü var ve uygulaması kolay oluyor.Ürünün yapısı çok yoğun ve aynı likit far gibi bunda da köpüksü bir yapı var.Ama bu ürün lip gloss olduğundan bu köpük yapı beklediğinde kurumuyor.Bitişi nemli ve parlak.Hem lip gloss parlaklığı var hem de metalik renkten kaynaklı yansımalı bir parlaklığa sahip.Dudakta gerçekten çok değişik ama bir o kadar da güzel duruyor.Dudakta hafif bir ağırlık yapıyor ama yapış yapış bir his bırakmıyor.Pimentasyonu çok yüksek.Tek katta dudağın rengini tamamen kapatıp kendi rengini birebir veren bir lip gloss.Genellikle lip glossların pigmentasyonu yüksek olmaz ama bu ürün neredeyse bir likit mat ruj kadar yüksek pigmentasyona sahip.Hatta bu zamana kadar kullandığım lip glosslar arasında en çok renk veren ürün diyebilirim.Bu konuda başarılı buldum.Kalıcılığı ise lip glossa göre iyi.Ürünün bendeki rengine bakalım;



03 Rose Gold- Mor alt tonlu koyu gül kurusu rengi.İçinde hem pembelik hem de çok hafif kahverengilik bulunuyor ama pembe tonu daha baskın.Çok belirgin ve hoş bir metalik yansımaya sahip.Dudaktaki duruşu metalik ve parlak.Acayip değişik ama bir o kadar da hoş duruyor.

Koleksiyondaki iki ürünü de çok beğendim.Çok başarılı olmuş.

Golden Rose, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. oooo pekiii bunlar iyimiş çok :)

    YanıtlaSil
  2. Golden Rose bildiğim bir marka. Bu ürünleri de güzelmiş. Not edeceğim. Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  3. Likit far hiç denemedim. Kuruması biraz bekletse de uzun süre kalıcı olması hoşuma gitti. Dudak için olanın renk tonu da tercih ettiğim renkler arasında ve rose gold şahane duruyor, sevdim :)
    Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ikisi de başarılı ürünler.Rica ederim

      Sil
  4. Cooper dust tam benlik bir renk ilk fırsatta bakacağım. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir renk gerçekten.Teşekkür ederim

      Sil