BEAUTY FRIENDS II YÜZ MASKESİ İNCELEME YAZISI🌼


Kağıt maske, kullanımı oldukça  kolay ve kısa sürede uzun etki sağlayan cilt bakım ürünlerinden biri.Birçok markanın çeşit çeşit ürettiği birçok kağıt maske satışı var ülkemizde.Ben bir ara biraz daha uygun fiyatlı olanları denemek istedim.Gratis'e daha önce denemediğim içeriklere bile sahip olan bir kağıt maske markası gelmişti bir ara.Uygun fiyatlı ve bu kadar çeşide sahip olduğu için ilgimi çekmişti ve denemek istediklerimi aldım.Bu yazımda sizlere bu maskeler hakkındaki yorumlarımı anlatacağım.


Biraz maskenin genel özelliklerinden bahsedeyim.Maske sıcak ve soğuk olarak kullanılabiliyormuş.Yani bazen kağıt maskeleri buzdolabında soğuttuğumuz gibi bu maskeleri ısıtarak da kullanabiliyormuşuz.İlk kez bir maskede bu şekilde kullanım gördüm.Ben iki türlü de kullanmadım ama denenebilir.Bu suda çözünebilen maske içeriğindeki cildin beslenmesine yardımcı konsantre bitkisel özleri sayesinde derinlemesine nemlendirir ve bakım sağlar.Maskeler hakkındaki genel yorumlarımdan bahsedeyim sonra çeşitlerine geçelim.Kumaşı ince bir maskeydi ve cildi yormuyordu.Ama serumları çok ince yapılı neredeyse su gibiydi.Bu serum benim cildime yeterli etkiyi sağlayamadı.Uygulama sonrasında cildimde çok fazla nem kalmadı.Genellikle kağıt maskelerin özelliği cilde nem katması olur ama karma-yağlı ciltli olmama rağmen bu maskelerin verdiği nem yeterli olmadı.


Limon- C vitamininden zengin limon ekstraktı, cildi temizlerken nemlendirir ve aydınlatır.Limon içerikli maskelerin etkileri C vitaminine sahip olduğundan aydınlatma şeklinde oluyor.Bu limonlu olan maske uygulamasından sonra cildim daha parlak bir görüntüye sahip oldu.Yoğun bir nem sağlamasa da hafif bir ışıltı kattı.


Deniz Yosunu- Mineral ve vitamin bakımından zengin deniz yosunu cildi temizler, besler.Yosunlu maske uygulamadan sonra cildime temiz bir görüntü kattı.Bunun dışında tazelenmiş hissi de verdi.İşte bu tarz farklı içerikleri olduğu için maskeyi denemek istedim.Merak ettiğim içeriklerden biri yosundu.


Yeşil Çay- Antioksidan bakımından zengin Camellia Sinensis yaprak ekstraktı cildi serbest radikallerin oluşturduğu hasarlara karşı korumaya yardımcı olur.Çok yoğun etkisini görmediğim bir maske oldu bu.Çok hafif nem dışında belirgin bir etki göremedim.


Domates- Likopen içeren domates özlerinden zengin maske, cildi nemlendirir ve sıkılaştırmaya yardımcı olur.Domates içeriğinin en belirgin etkisi cilt beyazlatma oluyor genellikle.Maske bunun yanında nemlendirme ve sıkılaştırma da vaat etmiş.Bu maskeden sonra cildimde çok hafif bir beyazlatma etkisi oldu sadece.O da uzun süre kalmadı.


Kırmızı Ginseng- Gözenekleri sıkılaştırır ve cildi nemlendirir.Cilt bakım ürünlerinde özellikle de kağıt maskelerde en sevdiğim içerik ginseng.Cildime çok iyi geliyor.Sanki cildim yenilenmiş gibi oluyor ve hoş sağlıklı bir ışıltı katıyor.Ginsengi, bu maskenin çeşitleri arasında gördüğümde de almıştım.İçlerinde cildime en çok etki eden ve en iyi gelen bu oldu.Cildime daha sağlıklı bir görüntü kattı.

Aslında maskeler içerik açısından çok iyi.Ama serumun yoğunluğunun zayıf olması, az ve kısa süreli etki etmesi maskeyi tekrar almama sebebim oldu.Aslında maskeleri deneyeli bayağı oldu, bu şekilde notlar almışım.Sonradan formülünde ve yapısında değişiklik olduysa ve bu problemler düzeltildiyse tercih edilebilir.Eski yapıdaysa benim tercih edeceğim bir cilt bakım ürünü değil.Bu arada maskelerde rahatsız edici bir koku yoktu.

Maskelerin içerikleri yukarıdaki resimlerde mevcuttur.

Beauty Friends II markası hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasında yer almaktadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar