S'HE VEC. POWER DE-PUFF GIRLS GÖZ SERUMU İNCELEME YAZISI💧


Cilt bakım rutinime artık göz çevresi bakımını da ekledim.Göz çevremde genellikle kuruluk olmadığından göz kremi kullanmıyordum ama koyuluk, şiş görünüm ve yeni başlayan çizgilenme hafiften rahatsız etmeye başlayınca artık göz bakımına başlamanın vakti geldi dedim.Kremden ziyade aklımda göz serumu kullanmak vardı.Birkaç markanın ürünü ilgimii çekti ve bunlar arasından S'he Vec.'in Power De-Puff Girls göz serumunu almaya karar verdim.Bir süredir kullanıyorum ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.



Öncelikle ürünün isminin şirinliği efsane güzel.Power Puff Girls'ü anımsatıyor ve harika seçilmiş.Hemen ürünün özelliklerine geçiyoruz.Göz altı koyu halka görünümünü azaltır.Göz altı torbalanma, şişlik görünümünü azaltır.Göz altı renk eşitsizliklerini düzeltir.Göz çevresini yaşlanmaya karşı korur.Göz altı aydınlanma ve kollajen sentezi sağlar.Her yaşta daha genç bir göz çevresi görünümü sağlar.Mikro sirkülasyonu artırır.Göz çevresinde çevresel faktörlere karşı güçlü antioksidan koruma sağlar.Sabah ve akşam kaz ayakları bölgesi ve göz altı bölgesine nazikçe uygulanır.İçeriğinde Glutathione, EGCG, %5 Caffeine ve Hyaluronik Asit bulunuyor.Bunlara ek Niacinamide ve C Vitamini de içeriyor.Serum şeklinde gelen bir ürün ve damlalıklı.30 ml ürün içeriyor ve bu uzun süre gidiyor.Hatta iki damla bile yettiğinden uzun ömürlü bir ürün diyebilirim.Ben göz altlarıma ikişer damla uygulayıp, tersten içe doğru masaj yaparak uyguluyorum.Göz çevresine anında nem veriyor ve ürün hafiften emiliyor ve nemi uzun süre tutuyor.Bu nem göz çevresinde kuruluk olmayanlar için bence yeterli.Benim göz çevreme yeterli bir nem sağladı.Yağlanma yada beze tarzı bir yan etkisi de olmadı.Yapısı oldukça ince bir serum ve göz çevresinde ağırlık yapmıyor.Göz çevresine sağladığı etkilerden biri hafif aydınlık bir görüntü katması oldu.Bu çok belirgin bir görüntü değil çok hafif.Göz çevresindeki şişlik problemini ben sıkça yaşıyorum.Bu göz serumu şişlik görünümüne iyi geldi.Çok yoğun ve anında etki etmese de benim göz çevremdeki şişlik görünümünü azalttı.Ama koyuluk konusunda bende maalesef etki etmedi.Koyu görünümde herhangi bir azalma olmadı.Ben özellikle bu konuda net bir etki beklemiştim ama maalesef bende pek işe yaramadı.Ama bunun dışında ürünü beğendim.Nem ve şişliğe etkisi açısından günlük rutinimde kullanmaya devam edeceğim.Bu arada S'he Vec. markasından ilk kez alışveriş yaptım.Ürünle beraber sokak hayvanları için mama göndermişler ve bu ince düşüncelerine hayran oldum.Ayrıca markanın bütün ürünlerini anlatan bir broşür ve bir de tester göndermişler.Marka, doğa dostu olarak geçiyor ve ürünleri vegan.Bu ürünü de alkol ve paraben içermiyor.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.



She Vec markası, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Hayatim boyunca hicbir zaman makyaj yapmamis ya da catlayan ellerim acimasin diye surdugum el kremi disinda hicbir urun kullanmamis biri olarak bloğunuzda kayboldum diyebilirim. Ne kadar çok ayrinti ve ne kadar çok urun var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel bir yorum bu böyle😍Çok mutlu oldum teşekkür ederim😍

      Sil
  2. Koyu renk durumu bende de var ne yazık, i merak ettim ama sende de ise yaramamış sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok detaylı incelediğim için o koyu görünümü tamamen gitmiş görmeden ürünün tamamen etki ettiğini düşünmüyorum😄

      Sil
  3. hıms yani kullanılabilir gibi :)

    YanıtlaSil